Xues Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen forslag til linker og programmer som kunne vært bra å installere på htc hd2? Takker Xues Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hiver meg på denne jeg! Kom med forslag Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Her hiver jeg meg på også, har selv lastet ned litt diverse, mye som ikke virker. Lastet nettopp ned et program som gjør at man kan laste ned videoer fra youtube, kan være kjekt å ha Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har selv lagt inn: - Experiment 13 - Electopia Demo Disse spillene synes jeg både er veldig artige, samtidig som de faktisk utnytter litt potensialet i HD2'en min. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 dette er jo hovedsakelig en WM telefon.. derfor let etter WM apps. jeg har i hvertfall ikke funnet noen programmer som støtter multitouch til WM ennå.. som er den eneste forskjellen og snakke om Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Diverse: - Skyfire - Opera mini - Gmail app - Mystopwatch (stoppe klokke..) - Tomtom (gps) - Total Commander (reg edit) - Kontaktfiks (gjør at jeg kan sortere etter fornavn/etternavn) - BsB Tweaks (masse kjekke innstillings valg) - Finger Keyboard (om man ønsker æøå) - Coreplayer - Duttys Task Manager - Microsoft .NET CF 3.5 - TorchButton (lommelykt funksjon..) Spill: Electopia MoorHuhn (artig!) Experiment13 Xtrakt Java spill: Asphalt 4: ELite Racing Asassins Creed Bubble Bash Million Dollar Poker Platinum Sudoku 2 SonicUnleashed Moro ting: DiamonBeer (øl glass..) hdWobble (riste ting..) Spin The Bottle Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 danif49. Har du noen linker til alle disse programmene du bruker? =) Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 danif49. Har du noen linker til alle disse programmene du bruker? =) Hei de fleste er hentet fra http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=531 Se der Lenke til kommentar
martinigir Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei:) har nettop kjøpt meg HTC og er så langt fornøyd, men har noen spørsmål. Når jeg åpner marketplace har jeg kun tilgang til 12 forskjellige kjedelig programmer. Når jeg for eksempel søker på programmene dere prater om, finner den de ikke. Er det noe jeg må gjøre for å få den til å finne programmer? Martin Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei:) har nettop kjøpt meg HTC og er så langt fornøyd, men har noen spørsmål. Når jeg åpner marketplace har jeg kun tilgang til 12 forskjellige kjedelig programmer. Når jeg for eksempel søker på programmene dere prater om, finner den de ikke. Er det noe jeg må gjøre for å få den til å finne programmer? Martin bare les den forrige posten du, programmene ligger ikke på marketplace. Sender denne posten fra min HD2, og kommer også til å følge denne tråden. Jeg bruker Showcase for å raskt bytte mellom åpne programmer, men det lagger ofte eller svarer ikke i det hele tatt, så jeg ser etter en løsning eller et alternativ til dette. Lenke til kommentar
martinigir Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvorfor ligger de ikke på marketplace? så sinnsykt tungvint. Vil de komme etterhvert? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 marketplace er foreløbig ikke akkurat overbelastet, håper det kommer mer etterhvert. Lenke til kommentar
martinigir Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 håper? hvis ikke nytte programmer som shazam, musikknedlaster osvosvosv som det er på HTC hero(eldre telefon) kommer snart så vurderer jeg å bytte den inn igjen.. Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Er dumt at Marketplace er så ubrukelig. Det er da stor sett en smal sak å finne apps på nettet, men du gjør da som du vil. Hvorfor ligger de ikke på marketplace? Sannsynligvis fordi Microsoft sidder å pønsker ut hvordan de kan tjene mest mulig penger på arbeid som andre folk har gjort før. Endret 21. desember 2009 av Yuri_Kenobi Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 håper? hvis ikke nytte programmer som shazam, musikknedlaster osvosvosv som det er på HTC hero(eldre telefon) kommer snart så vurderer jeg å bytte den inn igjen.. Da skulle du valgt en annen plattform. WinMO har ikke en fungerende App store så langt. Lenke til kommentar
martinigir Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er ikke HTC Hero Winmo og da?:S Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er ikke HTC Hero Winmo og da?:S Nei, Android. Lenke til kommentar
nbleness Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er ikke HTC Hero Winmo og da?:S Nei, Android. men uansett, hvorforfår man ikke tilgang til US marketplace,som jo fkatisk har en god del flere ting og programmer? Lenke til kommentar
spezzy93 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kom med flere spill og nyttige programmer ! gjerne med link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå