StorPeder Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) De har jo fucket opp PC så jævlig. Jeg boikottet. Lastet det heller ned og feia gjennom SP-delen. Greit nok. Deilig å slippe alt det steamdrittet og styr. Har heller INGEN dårlig samvittighet med å laste ned dette. De cheater meg, da cheater jeg dem. Edit: Langt fra det beste CoD spillet. CoD er milevis foran. Så det er et krav nedfelt i menneskerettighetene at du skal få spille MW2? Fin tankegang... Hvis du visste du kom til å mislike det hvorfor ta seg bryet i det hele tatt? Du kunne holdt deg til MW1. Endret 19. november 2009 av StorPeder Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Når et firma lover at dette skal overgå forgjengeren, og det ikke gjør det, vel, there loss. Og når de ikke vil satse på PC, hvorfor ta seg bryet med å kaste bort penger? Har spilt SP-delen og er ferdig med den, og er å ferdig med CoD serien hvis de fortsetter sånn. Har kjøpt alle CoD spillene før dette, men her gikk det for langt rett å slett. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 De har jo fucket opp PC så jævlig. Jeg boikottet. Lastet det heller ned og feia gjennom SP-delen. Greit nok. Deilig å slippe alt det steamdrittet og styr. Har heller INGEN dårlig samvittighet med å laste ned dette. De cheater meg, da cheater jeg dem. Edit: Langt fra det beste CoD spillet. CoD er milevis foran. Så det er et krav nedfelt i menneskerettighetene at du skal få spille MW2? Fin tankegang... Hvis du visste du kom til å mislike det hvorfor ta seg bryet i det hele tatt? Du kunne holdt deg til MW1. Er det et krav nedfelt i menneskerettighetene at han skal kjøpe spillet? Hvorfor blander du inn menneskerettigheter? De sier ingenting om denne saken. AtW Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva ser folk i MW2? Er jo bare skyting og skyting, og historien er nesten ikke eksisterende... HVA er det som gjør dette spillet så bra? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) ...Er man flink nok er det lett å være blant de beste... Haha, tror du det? :!: Hva ser folk i MW2? Er jo bare skyting og skyting, og historien er nesten ikke eksisterende... HVA er det som gjør dette spillet så bra? Hvorfor skulle noen gidde å spille CS, da? Endret 19. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva ser folk i MW2? Er jo bare skyting og skyting, og historien er nesten ikke eksisterende... HVA er det som gjør dette spillet så bra? It aint. Det er underholdende nok som skytespill, men det når ikke opp i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Activision fortjener ikke en dritt av det der, og uansett ALT det de tjener på dette drittspillet burde de spytte i Dedicated for såpass har jeg betalt for detta forbanna steam-låste drittspillet!!!!! Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vel, GeneralJota, du skulle heller ha fortsatt med å spille MW1, slik som jeg gjør, og heller vente og se om IW endrer noe med multiplayeren. deriblant fjerner all det der "long shot!" "head shot" bullshittet som kommer opp på skjermen hele tiden (så det på youtube ). Herregud, legg til "Double, Multi, Mega, Ludicrous og M-M-Monster Kill-Ill-Ill", så har du en lam versjon av UT Blir nesten litt... hmmm... fornærmende når jeg skall få alt av ekstra poeng bare for å klare å treffe noen i hodet. Nesten som om spilleren var tilbakestående og måtte få applaus til at han klarte å pelle seg i nesen ved første forsøk! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 De har jo fucket opp PC så jævlig. Jeg boikottet. Lastet det heller ned og feia gjennom SP-delen. Greit nok. Deilig å slippe alt det steamdrittet og styr. Har heller INGEN dårlig samvittighet med å laste ned dette. De cheater meg, da cheater jeg dem. Edit: Langt fra det beste CoD spillet. CoD er milevis foran. Så det er et krav nedfelt i menneskerettighetene at du skal få spille MW2? Fin tankegang... Hvis du visste du kom til å mislike det hvorfor ta seg bryet i det hele tatt? Du kunne holdt deg til MW1. Er det et krav nedfelt i menneskerettighetene at han skal kjøpe spillet? Hvorfor blander du inn menneskerettigheter? De sier ingenting om denne saken. AtW Det er jo det jeg mener. Det virker som han mener han har en rett på å spille spillet når han sier "De cheater meg, da cheater jeg dem". Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg ser ikke noe feil i SP delen i MW2. Det er bare de crybaby folka der ute som klager over at det ikke er dedikert server! http://www.modernwarfail2.com/2009/11/16/w...tial-customers/ Noen punkter om hvorfor PC brukere ikke b0r bruke penger paa MW2. Multiplayeren er fin for konsoll, det betyr ikke at den er holdbar paa PC. PC har hatt en standard paa online multiplayer som vi ikke har lyst til aa kvitte oss med. Unreal Tournament (1999) faar MW2 sin multiplayer l0sning til aa se ut som en vits... P2P multiplayer? Idioti sier naa jeg... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) De har jo fucket opp PC så jævlig. Jeg boikottet. Lastet det heller ned og feia gjennom SP-delen. Greit nok. Deilig å slippe alt det steamdrittet og styr. Har heller INGEN dårlig samvittighet med å laste ned dette. De cheater meg, da cheater jeg dem. Edit: Langt fra det beste CoD spillet. CoD er milevis foran. Så det er et krav nedfelt i menneskerettighetene at du skal få spille MW2? Fin tankegang... Hvis du visste du kom til å mislike det hvorfor ta seg bryet i det hele tatt? Du kunne holdt deg til MW1. Er det et krav nedfelt i menneskerettighetene at han skal kjøpe spillet? Hvorfor blander du inn menneskerettigheter? De sier ingenting om denne saken. AtW Det er jo det jeg mener. Det virker som han mener han har en rett på å spille spillet når han sier "De cheater meg, da cheater jeg dem". Eh, nei? Hvordan du klarte å komme fram til den konklusjonen er jo fantastisk. Men mener du virkelig at en PC-bruker skal bruke penger på dette drittet her? CoD er mainly om MP-delen. Og vi må betale fullpris når vi egentlig bare får "halv vare". Endret 20. november 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 De har jo fucket opp PC så jævlig. Jeg boikottet. Lastet det heller ned og feia gjennom SP-delen. Greit nok. Deilig å slippe alt det steamdrittet og styr. Har heller INGEN dårlig samvittighet med å laste ned dette. De cheater meg, da cheater jeg dem. Edit: Langt fra det beste CoD spillet. CoD er milevis foran. Så det er et krav nedfelt i menneskerettighetene at du skal få spille MW2? Fin tankegang... Hvis du visste du kom til å mislike det hvorfor ta seg bryet i det hele tatt? Du kunne holdt deg til MW1. Er det et krav nedfelt i menneskerettighetene at han skal kjøpe spillet? Hvorfor blander du inn menneskerettigheter? De sier ingenting om denne saken. AtW Det er jo det jeg mener. Det virker som han mener han har en rett på å spille spillet når han sier "De cheater meg, da cheater jeg dem". Han har ikke sagt noe om menneskerettigheter, det er det du som blander inn. Og skulle han mene han har en moralsk rett til det, så har det heller ingenting med menneskerettighetene å gjøre. AtW Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Tragisk. Glad jeg lastet ned dette 2-timers spillet.. burde vært lagt ut som freeware på PS3- store Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det er bra at dere laster ned dette til PC! For store nedlastningstall bridrar ikke til å gi PC som plattform ett dårlig rykte. Det finnes kun en eneste måte vi kan gi IW/Activision signal om at vi ikke tolerer at vi får ett under middels produkt. Ikke last ned eller kjøp produktet... Selvsagt er det kun mindretallet av PC brukere som innser dette. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Eh, nei. Kjøper man ikke gir man et klart signal om at dette ikke er godt nok, da du kaster vekk MP delen. MP delen er jo what its all about. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Eh, nei. Kjøper man ikke gir man et klart signal om at dette ikke er godt nok, da du kaster vekk MP delen. MP delen er jo what its all about. Og pirat kopiering gj0r at utgivere ser paa PC-plattformen som lite attraktiv. Spesiellt siden mange er saa dumme at de anser hver bidige nedlastning som -1 solgt enhet... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Med alle reaksjonene tror jeg de skjønner såpass, hvis ikke kan de bare legge ned hele bedriften. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Eh, nei. Kjøper man ikke gir man et klart signal om at dette ikke er godt nok, da du kaster vekk MP delen. MP delen er jo what its all about. Og pirat kopiering gj0r at utgivere ser paa PC-plattformen som lite attraktiv. Spesiellt siden mange er saa dumme at de anser hver bidige nedlastning som -1 solgt enhet... Bullshit. Det var ikke akkurat mange crackede servere i forhold til lovlige i CoD4 Om IW/Activision mener det, demonstrerer det bare hvor fjerne fra virkeligheten de har blitt. God MP er en god grunn til å kjøpe spillet. Det viste CoD4. Da kan de ikke klage på piratkopiering på MW2 når de rævkjører det slik de selv har gjort. Isåfall mister de det siste snevet av kredibilitet de hadde. Jeg er realist, PC spillere må bli tvunget til å kjøpe spillet. Online aktivering for MP spilling er en måte, som i tillegg har vist seg å fungere. Men når de fjerner grunnen til å kjøpe spillet i utgangspunktet (god MP), da kan de ikke forvente at folk kjøper spillet. Endret 22. november 2009 av MrLee Lenke til kommentar
swirix Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Får håpe det kommer en patch med dedicated servere. Håper også det kommer promod lignende saker til mw2, uten death perk greia (dør du eks antall ganger får feks painkiller, copycat etc. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Blir uansett spennende å se om PC titler som Starcraft og Diablo kan hamle opp med denne rekorden.Pfft. StarCraftII kommer til å selge mer enn dette i Korea alene Haha ja så sinnsykt og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg