Gå til innhold

Hvorfor FrP er bra for Norge. Del 1.


Anbefalte innlegg

Jeg synes at de sinnsyke kommunistene som styrer landet må sjerpe seg noe enormt. Først av alt, hvorfår skal invandrere få være hær i landet? det er en skamm! Her kommer de og frynser av godene våre og stjeler jobbene våre. Dere gjør meg så sint! Og dere kaller dere Nordmenn? burde man ikke kunne prate Norsk for å bo hær? NEEEEIDA.. Snart blir vel polsk og farsi offisielle språk i Norge, på like linje me bokmål og nynorsk. Det er tydeligvis det AP (og de andre kommunistiske partiene) vil ha.

 

Men FrP derimot. De er iallfall fornuftig rundt det meste! Vi burde kaste dem ut av Norge! Ting FrP er for:

 

- Ut med innvandrerne

- Billigere tobakk og alkohol

- BORT MED NYNORSKEN

- Mindre skatt

- De som har jobbet for pengene sine, får enda mer!

 

Ting de andre partiene står for, bortsett fra Høyre:

 

- Mer eller mindre åpne grenser

- Dyrere alkohol og tobakk, de vil faktisk stoppe salget av tobakk

- Bort med nynorsk? neei. Vi vil heller innføre to nye språk i Norge!

- MER skatt

- Mindre penger til de som fortjener det.

 

Jeg er selv medlem av et ungdomsparti og er veldig misfornøyd med hvordan Norge styres.

 

Jeg vil fortsette på dette innlegget senere når jeg får tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1.

Skal innlegget/tråden ha et snev av seriøsitet, bør du ta en stavekontroll både på overskrift og på innhold i Word eller tilsvarende.

 

2.

Innvandrere er en veldig stor gruppe. Vil du ha ut alle, eller bare dem som er mørke i huden - Hva kalles en slik tankegang? Kontrollspørsmål: Er en svenske en innvandrer og hvor går i så fall grensen for hvor vi skal akseptere innvandrere fra?

 

3.

Alkoholavgiftene er lavere enn utgifter alkohol påfører samfunnet. Tilsvarende gjelder sikkert for tobakk, uten at jeg kan huske å ha lest det et sted. Se på avgiften som en forsikring for hva du kan påføre deg selv og andre etter å ha brukt produktet.

Det finnes tross alt viktigere ting i livet enn billig Prince Mild og billig Absolutt/Cider.

 

4.

Fjerne nynorsken? Hvorfor ikke fjerne bokmålen da? Nynorsk er jo utentvil mer "norsk" enn danskættede bokmål.

Mener du sidemålet som egen karakter i skolen er jeg forøvrig enig.

 

5.

Mer skatt/mindre skatt orker jeg ikke diskutere. Jeg mener vi burde omfordelt hva staten skal bruke penger på. Selv tror jeg selvsagt at det ville ført til lavere inntektsbehov for staten, men hva skatten bør være aner jeg ikke. Hva mener du skatten bør være?

 

6.

Hvem fortjener ikke penger, og hvem fortjener penger da?

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke at jeg gidder, men alt annet enn eksamenslesing, right?

 

Jeg synes at de sinnsyke kommunistene som styrer landet må sjerpe seg noe enormt.

Når ble norge styrt av kommunister?

 

Først av alt, hvorfår skal invandrere få være hær i landet? det er en skamm! Her kommer de og frynser av godene våre og stjeler jobbene våre. Dere gjør meg så sint! Og dere kaller dere Nordmenn? burde man ikke kunne prate Norsk for å bo hær? NEEEEIDA.. Snart blir vel polsk og farsi offisielle språk i Norge, på like linje me bokmål og nynorsk. Det er tydeligvis det AP (og de andre kommunistiske partiene) vil ha.

hahahhahhahaah.

1. Hvilke jobber stjeler de? Har du "rett" på en jobb, samme hvor dårlig jobb du gjør, siden du er nordmann?

2. Nynorsk er mer norks en bokmål så å ville ha vekk nynorsk fordi det ikke er norsk, blir litt feil. (Selv om jeg er større fan av bokmål, enn nynorsk, selv.

3. AP er ikke kommunistisk.

 

Jeg er selv medlem av et ungdomsparti og er veldig misfornøyd med hvordan Norge styres.

Så bra! Kjekt å se at ungdommen gidder engasjere seg.

 

Jeg er forøvrig liberalist og støtter et laissez faire kapitalistisk samfunn. Dog må jeg innrømme at meningene (eller i det minste begrunnelsene for meningene) dine er ganske på jordet. Men du støtter frp, så det forklarer jo kanskje litt.

Lenke til kommentar

Dette er folks stereotypiske version av den gjennomsnittelige FRP'eren. En 16 åring som vil ha billigere alkohol og tobakk.

 

Poenget med FRP er å få mer frihet til å velge selv og ikke kun være bokset inne i sosialistenes pappeskefabrikk der alle skal komme ut med identiske serienummer om du er feier eller konsernsjef. Sosialistene vil ha likhet for alle som jo er helt greit men problemet med all form for sosialisme og kommunisme er at det ikke fungerer i praksis! ALLE SKAL ha en hårføner men INGEN får strøm før alle har fått det. En metafor på sosialistenes tankegang. Norge er et land der tøffelheltene styrer.

 

Verste partiet i Norge er Sosialistisk Venstre som ikke har peiling på hva de holder på med, se bare biodiesel saken. Ikke at de valgte feil fordi de mente som ikke stemte men at de valgte noe de ikke hadde peiling på hva gjaldt. Betrygende at vi gir rattet til noen som spiller russisk rulett.

Lenke til kommentar

skall duu hae noel serriøssitett burdde due skjekke retskrivinga.

Innvandrere som får seg jobb er bare bra, men er enig i at man skal kunne norsk for å være her i landet. Mener du at innvandrerne skal være her uten jobb? Da får de jo bare trygd av staten som skattebetalerne må betale for.

AP er ikke kommunister, de er sosialister. Lave alkohol og tobakkspriser er ikke en bra ting for samfunnet. Alkohol påfører så mye skade på samfunnet at avgiften er lavere enn kostnadene fra forbrukerne. For lav skatt er heller ikke bra, for da må man privatisere og da må man betale for skole, sykehus osv..

Det er det som er så vanskelig med FrP, de vil kutte kraftig ned på innvandringen, men så vil de ha privatisering og slikt.

Lenke til kommentar

Faktum er at Norge ville kollapset uten innvandring da disse ofte tar de kjipe manuelle jobbene som er viktige men lite attraktivt. Disse innvandrerene har 5 stjerner i boka mi. Også de som prøver men ikke får jobb pga hudfarge osv, da dette er en faktor. En irakisk ingeniør bør ikke bli satt til å vaske dasser men gitt muligheten til å lære seg norsk og få jobb som ingeniør. De som snylter, mye takket være sosialistenes uendelige naivitet, burde sendes ut av Norge med gummibåt.

Lenke til kommentar

Når jeg leser dette så får jeg lyst til å politianmelde trådstarter for rasisme. Dette er helt forkastelig. Uten innvandrere så ville aldri samfunnet vårt ha fungert. Folk sier: "De vasker da bare dasser og selger kebab". Men likevell så gjør de viktige jobber. Alt arbeid fører til en pengestrøm som et land trenger. Alt er like viktig. Og populismen burde du har vokst av deg da du var 13. Kan tenke meg at du sikkert kommer ifra Karmøy. Jeg er selv SV\AP person som er veldig glad i sosialismen som gir alle i samfunnet en mulighet til å overleve. Jeg har faktisk blitt kalt kommunist et par ganger, men da smiler jeg bare og sier: "Selvfølgelig, kommunistene er de snilleste personene som fins". Jeg vil si at jeg heller stemmer Rødt eller det Norske Kommunistparti enn Frp. Frp er et parti for egoister som ikke tenker på andre enn seg selv.

 

- Billigere alkohol vil føre til mer drikking blant unge.

- Billigere biler og bensin er myyyye mer miljøuvennelig enn det vi har ifra før.

- Billigere røyk og snus vil føre til et mye mer usunt samfunn.

- Og sist, men ikke minst. Billigere snop vil gjøre deg så mye feitere enn du er ifra før.

 

Populisme er for egoistene og rasistene. Jeg er faktisk yngre enn deg, men jeg forstår mer av dette puslespillet enn deg. Sett deg inn i ting før du smeller med kjeften. Vær så snill og ikke synk så lavt at du går til personangrep på meg nå. Det er så stereotype.

Lenke til kommentar
Når jeg leser dette så får jeg lyst til å politianmelde trådstarter for rasisme. Dette er helt forkastelig.

Så man skal politianmeldes fordi man diskuterer et av landets nest største parti på internett? Det det meningsutvekslingen du vil anmelde, eller personen bak innlegget? Hvorfor skulle således ikke vedkommende få uttale så om vedkommende mener dette? Er det ikke mer fornuftig med debatt en sensur? Tenk litt over hvem du rammer med en slik uttalelse.

Lenke til kommentar

Jeg synes at de sinnsyke kommunistene som styrer landet må sjerpe seg noe enormt. Først av alt, hvorfår skal invandrere få være hær i landet? det er en skamm! Her kommer de og frynser av godene våre og stjeler jobbene våre. Dere gjør meg så sint! Og dere kaller dere Nordmenn? burde man ikke kunne prate Norsk for å bo hær? NEEEEIDA.. Snart blir vel polsk og farsi offisielle språk i Norge, på like linje me bokmål og nynorsk.

 

Problemet mitt ved denne uttalelsen er det at han setter seg over innvandrerene som han skulle vært et overmenneske. Det er nedverdigelse. Du skulle tenkt deg hva en med utenlandsk opprinnelse hadde tenkt viss han hadde lest dette. Personen hadde sannsynligvis ikke forstått det pågrunn av skrivefeilene.

Lenke til kommentar
Problemet mitt ved denne uttalelsen er det at han setter seg over innvandrerene som han skulle vært et overmenneske. Det er nedverdigelse. Du skulle tenkt deg hva en med utenlandsk opprinnelse hadde tenkt viss han hadde lest dette. Personen hadde sannsynligvis ikke forstått det pågrunn av skrivefeilene.

 

Og da er jo problemet løst? Genial idé av trådstarter isåfall.

Lenke til kommentar
Problemet mitt ved denne uttalelsen er det at han setter seg over innvandrerene som han skulle vært et overmenneske. Det er nedverdigelse. Du skulle tenkt deg hva en med utenlandsk opprinnelse hadde tenkt viss han hadde lest dette. Personen hadde sannsynligvis ikke forstått det pågrunn av skrivefeilene.

 

Og da er jo problemet løst? Genial idé av trådstarter isåfall.

 

Helt sinnsykt genialt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...