gustav Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Når jeg instalerte xp var dette greit, jeg simpelthen unnlot å legge inn brukernavn første gang jeg logget meg på dermed slapp jeg dette maset om passord for hver gang jeg logger meg på. Men etter en windows-update, ber nå systemet om passord for å komme inn i xp. Det er riktignok bare å trykke enter så er jeg igang, men hva gjør jeg for å slippe dette? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 En mulighet er å laste ned Microsofts PowerToy-program TweakUI her: http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe I programmet er det et "log in"-alternativ litt nede til venstre, som fører til en meny hvor du kan definere om PC'en automatisk skal logge på en bruker med passord hver gang den starter. Mulig menyen er en undermeny... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...ght=contol+user men jeg er for snill idag, her er hva du må gjøre; gå på Start->Run og skriv 'control userpasswords2' der får du noen fine bokser med alternativer Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Heisann gør slik: start regedit Gå til: HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsNTCurrentVersionWinlogon Strings: AutoAdminLogon --> Gi denne verdi 1 DefaultPassword --> Opprett denne og gi den passordet som streng Ferdig. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Tweak XP Pro fixer det. Prøv g00gle. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 hva med å ha et blankt passord når du ikke bruker det alikevell? Da vil det jo kun være å trykke "Enter" når du skal logge deg inn. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 hva med å ha et blankt passord når du ikke bruker det alikevell? Da vil det jo kun være å trykke "Enter" når du skal logge deg inn. Det er ikke vits å legge inn flere sikkerhetshull enn de som er i windows fra før av. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Feilpostet i annet om data, passer under windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg