Gå til innhold

Mikro-biolog arresteres og bortføres rett etter advarsler om H1N1 vaksine som potensielt bio-våpen.

Anbefalte innlegg

• 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Chemtrails er høyst virkelige. Og de er ikke kondensstriper fra fly.

Samt. at fluor er lagd for å forkorte menneskets levetid, reptilianere har infiltrert alle regjeringer, og jorda er hul med en liten sol inni (som skaper varmen og "global oppvarming (AKA OPERATION KILL THE HUMANS AND TRICK THEM INTO GIVING US, THE REPTILIANS, LOTS OF MONEY AND THEIR SOULS)).

For ikke å nevne at John F. Kennedy ble drept for hans synspunkter på sjokolade.

Angående fluor så er vann på flaske gjerne tilsatt fluor. Kun Imsdal som jeg kjenner til selger rent vann uten tilsetninger. Les på flaskene hva de inneholder neste gang du handler. Jeg kjøper vann uten fluorid ettersom fluorid er for omstridt til at jeg vil putte i meg for mye av det.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt kun en teori, en teori uten troverdig bevismateriale bak seg. Det fine med slike teorier er at alle kan lage dem, og om alt. Det sier seg selv at det ikke har noen særlig troverdighet.

Nei det er det ikke.

Det er fortsatt kun en hypotese.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Jeg ser at mine innlegg med videoer og annen dokumentasjon er blitt slettet. Siden de ikke var off toppic så lurer jeg på hva grunnen kan være til at noen her ikke tåler mine innlegg.

Grunnen har noe med at du postet to helt identiske poster i 2 forskjellige tråder hvorav denne var nesten 1 år gammel bump.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...