Gå til innhold

Mikro-biolog arresteres og bortføres rett etter advarsler om H1N1 vaksine som potensielt bio-våpen.

Anbefalte innlegg

kall meg en konspirasjonsnøtt om du vil, men dette er et must-see for all. joseph moshe, mikro-biolog, advarte mot svine influensa vaksine som et potensielt bio-våpen. rett etterpå ble han omringet av pansrede biler og et par dusin SWAT lignende folk som arresterte han for påståtte trusler om planlagte terror-aksjoner mot USA. mainstream media har vinklet det til at han var en gal og kriminell konspirasjonsnøtt. moshe har rent rulleblad, ingen tidligere problemer med den mentale helsa og heller ingen tilknyttninger til konspirasjonsgrupper. dette skjedde nå nylig og ingen har hørt fra joseph moshe siden.

hele greia stinker spør du meg, spesielt med tanke på hvordan media har hauset opp alt dette svine influensa pisset.

Se filmen hos Youtube

vennligst diskuter og debunk dette dersom det er mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at dette vekker mistanke, spesielt siden anklagen hans er å "true hvitehuset". Det er slikt som tillater bruk av Patriot Act, og jeg er alltid skeptisk til saker hvor noen sannsynligvis vil bli siktet som terrorist. Virker som en ekstremt effektiv måte å få fyren til å holde stilt på (bure ham inne for mistenkt terrorisme).

Men dette kan også være en tilfeldighet. Mulig at mannen prøvde å trekke oppmerksomhet til sin påstand ved å true hvitehuset, og på denne måten bli arrestert etter mye oppstyr (hvilken bedre måte å få rask oppmerksomhet på?)

Lenke til kommentar

hm, siste forsøk nå;

(enten nettet mitt eller diskusjon.no sliter nå, innleggene mine blir rare)

Det er selvfølgelig enkelt å tolke dette til det stinker.

Men det er akkurat like enkelt å tolke dette til at mannen rett og slett ble gal og ble oppfattet som en trussel.

Hva vet vi egentlig? Svært lite.

Ville nok avventet dette en hel del før jeg konkluderte med at gubben satt på noe viktig som myndighetene ikke ville ha ut ;)

Endret av jonlem
Lenke til kommentar
Hvis svineinfluensa er et biologisk våpen så må jeg si at de som har utviklet dette virkelig har bommet. For et så lite effektivt biologisk våpen har vel aldri tideligere eksistert?

Vel, det er jo et veldig effektivt våpen hvis formålet er å tjene penger, slik enkelte konspirasjonsgrupper mistenker.

Man kan forresten si mye om disse konspirasjonsmiljøene, men det er vanskelig å ta dem for faktafeil alltid, bl.a. har de helt rett i at legemiddelfirmaet Baxter International i februar i år, sendte ut vaksine materiel til 4 laboratorium som inneholdt livsfarlig blanding av levende fugleinfluensa og vanlig sessonginfluensa. Det var et tjekkisk laboratorium som oppdaget dette i og med at de dobbeltsjekket på ildere, som alle sammen døde. (de som vil vite mer om denne historien kan bare google det på nettet)

Forøvrig har Baxter International også et laboratorium i Ukraina, bare for å sy lenke til videon i første post. Fra å bare hatt etpar døde for 3-4 uker siden, har plutselig dødstallene der borte økt til hundrevis og 15 000 er innlagt på syskehus. Noen vil nok kalle det "tilfeldigheter", jeg for min del vet ikke hva jeg skal tro.

Lenke til kommentar

Det kan fortsatt skje "uforutsette" ting med dem som har tatt vaksinen. I Norge er det visst en stor andel som har tatt vaksinen i forhold til andre land.

Ukrainerne har visstnok stadig observert fly som har sluppet ut et stoff, noen mener at det er dette stoffet som har skapt den spesielle influensaen der borte. En slags biologisk krigføring med andre ord.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig interessant at nesten ingen vitenskapsmenn sier noe som helst om chemtrails og konspirasjonsteorier. Kanskje det er en konspirasjon hvor alle de som er kvalifiserte til å ha en mening om emnet, ikke får lov?! Er alle vitenskapsmenn onde reptilianere som er "med på det"?

Lenke til kommentar
Hvis svineinfluensa er et biologisk våpen så må jeg si at de som har utviklet dette virkelig har bommet. For et så lite effektivt biologisk våpen har vel aldri tideligere eksistert?

Vel, det er jo et veldig effektivt våpen hvis formålet er å tjene penger, slik enkelte konspirasjonsgrupper mistenker.

Man kan forresten si mye om disse konspirasjonsmiljøene, men det er vanskelig å ta dem for faktafeil alltid, bl.a. har de helt rett i at legemiddelfirmaet Baxter International i februar i år, sendte ut vaksine materiel til 4 laboratorium som inneholdt livsfarlig blanding av levende fugleinfluensa og vanlig sessonginfluensa. Det var et tjekkisk laboratorium som oppdaget dette i og med at de dobbeltsjekket på ildere, som alle sammen døde. (de som vil vite mer om denne historien kan bare google det på nettet)

Forøvrig har Baxter International også et laboratorium i Ukraina, bare for å sy lenke til videon i første post. Fra å bare hatt etpar døde for 3-4 uker siden, har plutselig dødstallene der borte økt til hundrevis og 15 000 er innlagt på syskehus. Noen vil nok kalle det "tilfeldigheter", jeg for min del vet ikke hva jeg skal tro.

Meget interesant lesning. Man skal ikke se bort fra at mange er villig til å sette ut ett virus for å tjene penger på vaksine....

Det finnes nok av personer som har gjort værre ting, uten øknomiske interesser. Men ett slikt prosjekt ville krevd at en del personer var innvolvert. Dessuten vil vel hver forbanna lab i verden undersøke viruset etc etc. Det skal mye til for å holde tett om noe slikt.

Merkelig at det ikke(edit) er noen konspirasjonsteori om viruset er satt ut for å redusere antall mennesker på jorda, slik at jorda ikke overbefolkes.

På den andre siden har det alltid vært bølger av(edit) sykdommer. Svartedauden, spanskesyken......

Endret av HeatSeeKinG
Lenke til kommentar
Merkelig at det ikke(edit) er noen konspirasjonsteori om viruset er satt ut for å redusere antall mennesker på jorda, slik at jorda ikke overbefolkes.

Joda, helt i begynnelsen av svinepandemien (da den fortsatt var begrenset til Mexico) var kosnpirasjonsteorien at det var dette som var "the final solution". Men i god konspiratorisk ånd har teoriene endret seg etter hvert som man har måttet se realitetene i hvitøyet.

Da de oppdaget at det ikke var så dødelig som først antatt ble det endret til at "dette er bare en prøvesmak på hva som kommer senere". Så ble det endret til at vaksinen er livsfarlig. Og nå i det siste, ettersom det rapporteres få bivirkninger, er det vel mest fokus på at noen tjener penger på vaksinen og at den egentlig er unødvendig.

Interessant å følge utviklingen på konspirasjonsteorier :thumbup:

Lenke til kommentar

Joda, helt i begynnelsen av svinepandemien (da den fortsatt var begrenset til Mexico) var kosnpirasjonsteorien at det var dette som var "the final solution". Men i god konspiratorisk ånd har teoriene endret seg etter hvert som man har måttet se realitetene i hvitøyet.

Da de oppdaget at det ikke var så dødelig som først antatt ble det endret til at "dette er bare en prøvesmak på hva som kommer senere". Så ble det endret til at vaksinen er livsfarlig. Og nå i det siste, ettersom det rapporteres få bivirkninger, er det vel mest fokus på at noen tjener penger på vaksinen og at den egentlig er unødvendig.

Enten går verden under når Russland, USA og Kina skal sloss om den siste oljedråpen ellers må vi vente i noen år til sola imploderer og sluker jorda i ett helvetes flammehav. Fellesnevneren er at vi dør uansett.

Lenke til kommentar

Enten går verden under når Russland, USA og Kina skal sloss om den siste oljedråpen ellers må vi vente i noen år til sola imploderer og sluker jorda i ett helvetes flammehav. Fellesnevneren er at vi dør uansett.

ikke nødvendigvis

Lenke til kommentar
Chemtrails er høyst virkelige. Og de er ikke kondensstriper fra fly.

Samt. at fluor er lagd for å forkorte menneskets levetid, reptilianere har infiltrert alle regjeringer, og jorda er hul med en liten sol inni (som skaper varmen og "global oppvarming (AKA OPERATION KILL THE HUMANS AND TRICK THEM INTO GIVING US, THE REPTILIANS, LOTS OF MONEY AND THEIR SOULS)).

For ikke å nevne at John F. Kennedy ble drept for hans synspunkter på sjokolade.

Lenke til kommentar

hvem er disse reptilene det er snakk om? Hvis det ikke er snakk om betegnelsen for en gruppe dyr:

Hvem er de, eventuelt ett kallenavn på?

Hva er opphavet til dette greiene?

Hva er deres mål etc?

Vil gjerne ha en saklig presentasjon av dette hvis noen tar seg tid:) Jeg er interissert i konspirasjonsteorier, både fordi du kan selv velge å tro hva du vil, men og fordi det bringer frem ett friskt pust inn i hverdagen. Det kan gjøre ting litt mer spennende, men og få deg til å tenke om igjen.

Jeg liker meget godt kons.teorier om 9/11. Uansett takk til dem som er villig til å ta seg tid til å forklare

Lenke til kommentar
Jeg antar de biologiske stridsmidlene det er snakk om er kondensstriper fra passasjerfly, akkurat som "chemtrails"? :)

Nei, de er faktisk ikke det. De er kondensstriper fra fly.

(Jeg prøver å poengtere at det er fullstendig formålsløst å diskutere det siden du ikke kan bevise at chemtrails er noe annet enn fjas. Mitt utsagn er AKKURAT like troverdig som ditt.)

Lenke til kommentar
Jeg antar de biologiske stridsmidlene det er snakk om er kondensstriper fra passasjerfly, akkurat som "chemtrails"? :)

Nei, de er faktisk ikke det. De er kondensstriper fra fly.

(Jeg prøver å poengtere at det er fullstendig formålsløst å diskutere det siden du ikke kan bevise at chemtrails er noe annet enn fjas. Mitt utsagn er AKKURAT like troverdig som ditt.)

Ingen kan selvsagt bevise det 100 % slik du forlanger, selv ikke en pilot som har sluppet ut stoffet. Du kan jo alltids hevde at han lyver.

Men det er forkjell på vanlige kondensstriper og chemtrails, de opptrerheller ikke likt. Stoffet som de antakelig slipper ut er også funnet på flere flyplasser.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...