Cuneax Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Med den nye Star Trek-filmen puster J. J. Abrams nytt liv i en god, gammel sci-fi-franchise. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Veldig bra anmeldelse! Gleder meg til jeg får den. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Veldig enig i mye du sier. Flott film! Jeg er enig at den puster liv i det gamle, men hvordan kan du vite det når du sier; "jeg hadde svært begrenset kjennskap til Star Trek før jeg så denne filmen første gang på kino i sommer. Noen begredelige episoder fra TVNorge-serien med Patrick Stewart kan jeg dessverre huske". Samtidig er jeg glad for at en "trekker" ikke har anmeldt det, fordi da blir det jo bra uansett Selv synes jeg flere av de gamle filmene har god kvalitet, både historiemessig og kvalitet (var vel 66 den første kom). Hvis episodene fra next generation er ditt grunnlag før siste film, skjønner jeg godt at du synes det var et stooort løft Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Denne skal uten tvil kjøpes! Men et spørsmøl til dere som har sett den: Har de begått samme tabbe som serien? Jeg tenker da på at filmen viser oss lyd gjennom vakum Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 For de som planlegger å kjøpe: Til info koster denne 99,- i nettbutikken til Elkjøp (porto inkludert). Og helt enig, en veldig god franchise reboot. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ble overrasket av mange sterke karakterer i denne filmen. Likte den bra. Hadde ingen forventninger. Lenke til kommentar
GA Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 2ball(s): Helt i begynnelsen er det en scene der en dame blir sugd ut av romskipet, og idet hun forsvinner ut så stilner skriket hennes i samme øyeblikk som hun forsvinner ut. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det jeg likte minst med filmen var at de hadde hentet inn Leonard Nimoy, jeg ser ikke poenget med slike gamle helter. Vil uansett anbefale folk å ta en titt på Star Trek 1-10 også Spesielt synes jeg 2, 3 og 4 har en egen sjarm. Og ja, den nye er også på vei til postkassen i form av Blue Ray. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 2ball(s): Helt i begynnelsen er det en scene der en dame blir sugd ut av romskipet, og idet hun forsvinner ut så stilner skriket hennes i samme øyeblikk som hun forsvinner ut. Haha! Endelig Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Men ellers så mener jeg å huske mye BOOM, BANG og WRRRRRRD--D-D-D-D-D-DCCHHJJOOOOFFF fra sekvensene i rommet..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg