The Stig Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kroppsdeler, involler og blod flyr i alle retninger idet Kratos returnerer for sin endelige hevn. Les mer Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ah, konge! Skal nok først kjøpe spillet, så konsollen Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kroppsdeler, involler og blod flyr i alle retninger idet Kratos returnerer for sin endelige hevn. Les mer Siden du skriver at det er lite som er forandret så tror jeg at jeg forholder meg lettere skeptisk til jeg får prøvd spillet selv. Jeg gikk lei av hele formelen omtrent midt i 2ern, så et helt spill til med samme opplegg blir kanskje litt for mye for meg. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kroppsdeler, involler og blod flyr i alle retninger idet Kratos returnerer for sin endelige hevn. Les mer Siden du skriver at det er lite som er forandret så tror jeg at jeg forholder meg lettere skeptisk til jeg får prøvd spillet selv. Jeg gikk lei av hele formelen omtrent midt i 2ern, så et helt spill til med samme opplegg blir kanskje litt for mye for meg. Godt mulig ja. Jeg elsket hele eneren og toeren og kribler etter mer. Lenke til kommentar
2lucky4u2 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Satan!!! Dette har jeg sett frem til lenge!! Elsket eneren og toeren, så i mars kjøper jeg meg PS3. Er nok den eneste grunnen jeg har for å kjøpe PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg