Fiat justitia Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har et surt problem, har letet litt rundt og googlet litt uten å finnet noe fornuftige løsninger, så prøver derfor her om noen har peiling. Saken er at spillet kræsjer klokka 07:05 (+/- 5 min) ingame time, dette skjer uansett om jeg bare går rundt, om jeg prøver å vente (wait), sover eller om jeg fast traveler. Forsøker jeg å ta en "gammel" savegame, eks 10 leveler tilbake, eller som level 3 for den del, så skjer det like forbandet 07:05 (+/- 5 min) uansett dato! Problemet oppsto etter å ha fullført "The American Dream" og har noen få oppdrag jeg helst ville gjort før jeg kastet meg på siste mainstory oppdrag "Take it Back!". Har kræsjet MINST 30 ganger til nå, så sitter altså fast på dette klokkeslettet Dette HAR jeg forsøkt å spille etter å ha (forsøkt å spille for HVERT trinn): Koble fra XBL = KræsjSlettet alle oppdateringer (Clean system cache)= KræsjInstallert oppdateringene på nytt = KræsjSagt opp followerene mine = KræsjDroppet hele inventoryet = KræsjPrøve savegame for leeeenge siden = KræsjSlettet en rekke savegames til spillet = Kræsj Mangler bla. èn bubblehead og sinnsykt frustrerende da jeg har kommet relativt langt. Noen som har forslag her? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Du spiller sikkert med en crack elns da? Lenke til kommentar
Fiat justitia Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Du spiller sikkert med en crack elns da? Nei, postet på konsoll -> microsoft for at det var Xbox 360, men for å få det på det rene på konsollsiden, nei den er ikke flashet, chipet eller på annen måte køddet med hehe... Lenke til kommentar
Fiat justitia Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 I et desperat forsøk på å få det til å virke så har jeg forsøkt et par tenkelige og utenkelige ting (ja vet enkelte ting er totalt uvesentlig men begynner å gå tom for ideèr: Installert spillet til HD = kræsjEndret på ALT i instillingene, subtitles, difficulty = kræsjSkru av radioen ingame = kræsj Skal forsøke å starte nytt game senere (er 27 timer total gametime nå så er sinnsykt surt), men om ikke annet se om den forholder seg stabil da. Lenke til kommentar
Fiat justitia Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Bedriten totalvraket Xbox 360 med to kontrollere prydet med avtrykk av veggens farger samt et spill Fallout 3 (midlertidig beskikket til noe som ikke kan defineres) gis bort. Konsollen leveres i flytende form, noe liming må påregnes. Kontrollene er røde på ene siden og delvis oppbrente og skamtorturerte stikker. ... har ikke gått så langt ennå men er søren ikke lenge før ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå