frodew Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har muligens tenkt å bytte kabinett. Har idag et originalt IBM-kabinett. Pc'en er en ren IBM-maskin, NV 831044G. Har i tilfelle tenkt å bytte til et Chieftec Midi. Dette pga at jeg vil ha flere utbyggingsmuligheter. Vil det være noe problem? En annen ting; hvilket hovedkort bør jeg kjøpe/se etter om jeg vil bytte dette? Vil ha med FW. Har hørt at IBM-maskiner ofte er "vanskelige" med tanke på oppgraderinger/utskiftninger. Stemmer dette, og i tilfelle tar jeg gjerne mot tips ang dette. F Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har muligens tenkt å bytte kabinett. Har idag et originalt IBM-kabinett. Pc'en er en ren IBM-maskin, NV 831044G. Har i tilfelle tenkt å bytte til et Chieftec Midi. Dette pga at jeg vil ha flere utbyggingsmuligheter. Vil det være noe problem? Har hørt at IBM-maskiner ofte er "vanskelige" med tanke på oppgraderinger/utskiftninger. Stemmer dette, og i tilfelle tar jeg gjerne mot tips ang dette. Dette er litt avhengig av modellen din, men en tommelfingerregel er nok at du kan bruke alt untatt hovedkortet videre... (det må altså byttes) Lenke til kommentar
frodew Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Takk for svar. Var vel egentlig det jeg trodde. Men, vet aldri med disse "store" selskapene, de vet å gjøre det vanskelig å være individualist... :smile: Andre tips...? F Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er ofte andre ting som ikke funker også.. Lenke til kommentar
frodew Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Noe spes jeg skal være obs på? F Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er ofte at rammen ikke funker..ellers må du kansje lete etter spesialdrivere til de komponentene du beholder fra ibm'n Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Spørst hvor gammel ibm'en din er, men i dag er det ikke så vanskelig. Har opplevd problemer med en gammel 166MHz aptiva, men det var da trossalt i 98? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå