Gå til innhold

"Flytte" en IBM NV 8310-44G

Anbefalte innlegg

Har muligens tenkt å bytte kabinett. Har idag et originalt IBM-kabinett. Pc'en er en ren IBM-maskin, NV 831044G.

Har i tilfelle tenkt å bytte til et Chieftec Midi. Dette pga at jeg vil ha flere utbyggingsmuligheter. Vil det være noe problem?

En annen ting; hvilket hovedkort bør jeg kjøpe/se etter om jeg vil bytte dette? Vil ha med FW.

Har hørt at IBM-maskiner ofte er "vanskelige" med tanke på oppgraderinger/utskiftninger. Stemmer dette, og i tilfelle tar jeg gjerne mot tips ang dette.

:roll:

F

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har muligens tenkt å bytte kabinett. Har idag et originalt IBM-kabinett. Pc'en er en ren IBM-maskin, NV 831044G.  

Har i tilfelle tenkt å bytte til et Chieftec Midi. Dette pga at jeg vil ha flere utbyggingsmuligheter. Vil det være noe problem?  

Har hørt at IBM-maskiner ofte er "vanskelige" med tanke på oppgraderinger/utskiftninger. Stemmer dette, og i tilfelle tar jeg gjerne mot tips ang dette.  

Dette er litt avhengig av modellen din, men en tommelfingerregel er nok at du kan bruke alt untatt hovedkortet videre... (det må altså byttes)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...