raakken Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei Som emnetittelen sier er jeg på utkikk etter en androidetelefon, og tror jeg har lyst på en med fysisk tastatur. Er det noen sånn mobiler på tur? vet om G1 mobilen, men synes skjermen er noe liten. takk Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Motorola Milestone (Droid) er den eneste android-mobilen jeg kan komme på som har både fysisk tastatur og større skjerm enn G1. For jeg regner med 3.7" er stort nok. Men foreløpig er du nødt til å importere den selv, og jeg vet ikke om det er planer om å selge den i Norge. Endret 19. november 2009 av zlinky Lenke til kommentar
raakken Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Spennende men så litt stor ut... men det må da komme en androidemobil med fysisk tastatur til norge snart.... Lenke til kommentar
Empty Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvis du sjekker http://phandroid.com/phones/#upcoming så ser du at LG Etna kommer etterhvert, men det er nok en stund til siden det er sparsomt med info. Du kan også se på Rumored, det kommer altså en del med QWERTY tastatur etterhvert, men det drøyer nok litt... Your best bet er nok Motorola Droid. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvis du synes Droid ser stor ut tror jeg du kan legge fra deg krav om fysisk tastatur, det er vel en av, om ikke den, slankeste og minste kommersielle telefonen som er lansert med qwerty... Den er blandt annet sammenlignbar med en annen populær "telefon": iPhone: Height/Width/Depth/Weight: 115.5 mm/62.1 mm/12.3 mm/135 grams Droid: Height/Width/Depth/Weight: 115.80/60.00/13.70/169 grams Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er G1 tilgjenlig i norge? Jeg har de samme kravene som TC. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 G1 er vel tilgjengelig gjennom ebay til Norge, eller hvis du melder deg opp som utvikler hos google får du tilgang til å kjøpe en "rootet" dev phone, men den er aldri sluppet i Norge nei. Dessuten er den vel omtrent dobbelt så tykk som droid, dessverre... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Jeg leter også etter den en android med qwerty. Tragisk at dette fortsatt ikke finnes i Norge. Endret 20. november 2009 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå