Gå til innhold

itunes synkroniserings problemer

deum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hey!

har en iphone som jeg skulle ha ført over noen sanger til UTEN å synkronisering, for da mister jeg jo all musikken....

så er det mulig å legge over musikk uten å synkronisere?

Ja, jeg bruker alltid valget manuell håndtering av filene. Da har du full kontroll selv.

RandiA

Lenke til kommentar

Hvis du har Itunes tilgjengelig tror jeg det skal være mulig å manuelt dra sanger rett inn på Iphonen din uten at dette vil slette alt som er der, selv om det ikke er din Itunes konto. Du bare drar sangen eller albumet inn på Iphonen som dukker opp under enheter når du kobler den til Itunes. Har dog ikke testet dette, så ingen garanti. Du må også ha huket av "manuell håndtering av musikk og video" eller hva det heter. Ellers finnes det også programmer som skal gjøre dette enkelt, men jeg har ikke testet noen, eventuelt ta et søk på google.

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar
Hvis du har Itunes tilgjengelig tror jeg det skal være mulig å manuelt dra sanger rett inn på Iphonen din uten at dette vil slette alt som er der, selv om det ikke er din Itunes konto. Du bare drar sangen eller albumet inn på Iphonen som dukker opp under enheter når du kobler den til Itunes. Har dog ikke testet dette, så ingen garanti. Du må også ha huket av "manuell håndtering av musikk og video" eller hva det heter. Ellers finnes det også programmer som skal gjøre dette enkelt, men jeg har ikke testet noen, eventuelt ta et søk på google.

takker for svar! hvor er det jeg skal huke av for mauel håntering?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...