deum Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 hey! har en iphone som jeg skulle ha ført over noen sanger til UTEN å synkronisering, for da mister jeg jo all musikken.... så er det mulig å legge over musikk uten å synkronisere? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 hey!har en iphone som jeg skulle ha ført over noen sanger til UTEN å synkronisering, for da mister jeg jo all musikken.... så er det mulig å legge over musikk uten å synkronisere? Ja, jeg bruker alltid valget manuell håndtering av filene. Da har du full kontroll selv. RandiA Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Hvis du har Itunes tilgjengelig tror jeg det skal være mulig å manuelt dra sanger rett inn på Iphonen din uten at dette vil slette alt som er der, selv om det ikke er din Itunes konto. Du bare drar sangen eller albumet inn på Iphonen som dukker opp under enheter når du kobler den til Itunes. Har dog ikke testet dette, så ingen garanti. Du må også ha huket av "manuell håndtering av musikk og video" eller hva det heter. Ellers finnes det også programmer som skal gjøre dette enkelt, men jeg har ikke testet noen, eventuelt ta et søk på google. Endret 19. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
deum Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Hvis du har Itunes tilgjengelig tror jeg det skal være mulig å manuelt dra sanger rett inn på Iphonen din uten at dette vil slette alt som er der, selv om det ikke er din Itunes konto. Du bare drar sangen eller albumet inn på Iphonen som dukker opp under enheter når du kobler den til Itunes. Har dog ikke testet dette, så ingen garanti. Du må også ha huket av "manuell håndtering av musikk og video" eller hva det heter. Ellers finnes det også programmer som skal gjøre dette enkelt, men jeg har ikke testet noen, eventuelt ta et søk på google. takker for svar! hvor er det jeg skal huke av for mauel håntering? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ja, som sagt..dette er ikke noe problem når man har merket av for manuell håndtering. (Hører stadig mange er forbauset over at de har mistet alt de hadde på sin iPod når de koblet den til PC'n.) Som sagt: Velg manuell håndtering av iPod/iPhone pålastingen. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Trykk på Iphonen din under enheter, velg fanen "oversikt" og marker "manuell håndtering av musikk og videoer". Og selvfølgelig, husk å skru av automatisk synkronisering av enheter. Endret 19. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Du finner om dette i manualen for iPod. (Under rediger..innstillinger...generelt...importinnstillinger) Randi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå