GLN Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg og noen venner har problemer på Xbox live når det gjelder Fifa 10 og xbox party. Når vi inviteres til party kommer det opp "there might be connetion problems", og når vi skal spille head to head kamp med hverandre på fifa10 så blir spilleøkten utilgjengelig når vi skal velge lag. Å spille head to head kamp fungerer når jeg spiller med andre jeg søker etter, men ikke når jeg skal spille med venner i friendslist. Lenke til kommentar
mumakil23 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg hadde det samme problemet i dag, men alt var på grunn av at kameraten min hadde Xbox Live Silver og ikke Gold. Sjekk at alle har Gold, jeg fikk akkurat de samme feilmeldingene som deg. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Trodde nå jeg hadde Gold. Ihvertfall det som sto når jeg registrerte meg(fikk 1mnd gratis gold med den nye xboxen). Men skader ikke å dobbelsjekke det. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå