Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!

Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

1. 1. Hvem tror du vinner VM?

• Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

• Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65

Anbefalte innlegg

Hehe, nice liste og post generelt. Elsket Torres-giffen, *right click, save*.

Men ser ikke helt hva Busquets har gjort for å fortjene en plass på laget i VM, han lever vel fortsatt på legende-statusen han fikk etter Bareclona-Inter. I VM synes jeg han har vært god, balansert og ikke vært borti så mange kontroversielle situasjoner. Litt filming og litt fakter har det vært, men ikke noe særlig mer enn den gjennomsnittlige spiller i dette VM.

Synes heller albue-brukende, opp-i-fjeset klappende, part-time filmende og fakter til dommer(bilde 2) Kakà skal inn på midten. Ikke noen stygg spiller vanligvis, men han har hatt enkelte situasjoner og litt attitude i VM. Om ikke han, så kan du kanskje gi den til Kader Keita som holdt seg til hodet på den omtalte albuen fra Kakà, når han egentlig ble truffet i brystet.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så var det der med kvetsing igjen.... er det måte på hvor stort "hat" folk sitter med?

Robben har overspilt, men ikke noe filming på noen som helst måte... Media styrer tydeligvis mange sine meninger, det er ikke tvil på at han blir tatt i hver kamp, Brasil var jo utrolig rå i taklingene.

Van Bommel er jeg enig i har sluppet lett unna, men fy så god han er defansivt utenom disse feilene.

Skal ikke uttale meg om de andre spillerne, men å sette 2 av hovedspillerene på "cheaters laget" syns jeg er drøyt.

Men ser sikkert på dette med briller, men syns at mye er farget av media.

Lenke til kommentar

Robben har overspilt, men ikke noe filming på noen som helst måte... Media styrer tydeligvis mange sine meninger, det er ikke tvil på at han blir tatt i hver kamp, Brasil var jo utrolig rå i taklingene.

Enig der. Robben har ikke vært den værste.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt problemet med Sembs liste. A. Sanchez har vært et friskt pust, men har langt fra imponert i like stor grad som de tre nevnte. Samuel Inkoom og Ayew var også morsomme å få med seg, men alt i alt kan jeg ikke komme på en grunn til å være uenig med Semb. Hvem mener du burde vært der?

Lenke til kommentar

Kan ærlig talt ikke skjønne at Robben skal ha gjort det så bra som alle skal ha det til i VM. Først var han skadet, og bortsett fra noen få involveringer ved noen mål har han ikke imponert meg noe særlig ellers. Rart at han blir rangert over Muller synes nå jeg.

Morro å se Drillo og Ingebrigt litt i tottene på hverandre i studio. Jeg må si meg halvveis enig med begge. Er med på at fotball bør spilles mer på Spania måten, men samtidig er det klart at det å vinne er førsteprioritet. Jeg tror derimot at de aller beste resultatene får man ved den beste fotballen.

Lenke til kommentar

Ja, man kan selvsagt sette spørsmål til rangeringen av de nevnte kantspillerne. Müller har vært den beste kantspilleren i dette mesterskapet i mine øyne. Jeg skjønner derimot ikke hensikten med innlegget til Speedfrog, da han tydeligvis er dypt uenig siden han "ler" av Semb. Jeg sliter selv med å se hvilke kantspillere som burde vært på denne listen fremfor de tre nevnte.

Kan du utdype det, Speedfrog?

Lenke til kommentar

Robben har han vel satt på førsteplassen fordi han har et rykte de andre ikke har, og det er litt imponerende at "han" har sendt Nederland videre 2 (?) ganger i utslagsrundene når han nettopp har vært ute en måned med hamstringsskade. Müller har vel vært best og Sanchez et friskt pust, men utenom det har det vel ikke vært noen kantspillere som har strålt klasse eller gjort noe mer ut av seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...