Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!

Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

1. 1. Hvem tror du vinner VM?

• Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

• Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pokker ta TV2! :mad: Hvorfor inviterer dere folk som Jon Michelet og andre som er helt borte vekk når det gjelder fotball! åååh!

En spøk antar jeg?

Lenke til kommentar

Pokker ta TV2! :mad: Hvorfor inviterer dere folk som Jon Michelet og andre som er helt borte vekk når det gjelder fotball! åååh!

Michelet er sannsynligvis den som kan mest om Brasiliansk fotball i Norge. Og når Brasil har spilt kamp i dag er han relevant. Get it?

Lenke til kommentar

Jon Michelet er seriøst han du trekker fram... Sier litt mer om dine kunnskaper.

Nå vet jeg ikke hva Jon har sagt eller ikke sagt, men han er seriøs og kommer ofte med nyttige og nye tankeganger. Problemet er bare det at han kan bli for filosofisk og for generell, for mye prat, for lite fotballretta. Nå kan han også være veldig subjektiv til tider, spesielt når det prates om Sør-Amerika og et visst land.

Lenke til kommentar

Jon Michelet er vel den beste gjesten TV2 har hatt i hele VM, har vel også vært der flere ganger. Ubeskrivelig mye bedre enn folk som Tone Damli Aaberge, Myggen og annet diverse ræl de finner langs veikanten.

Jeg personlig synes at myggen har bedre analyser enn mange av de andre ekspertene i studio. Du synes at Michelet er den beste gjesten TV2 har hatt, vi er åpenbart forskjellige...Det er bra vi kan være uenige i motsetning til noen andre i tråden som måtte gå til personangrep og slenge dritt...

Lenke til kommentar

Jeg skal inrømme at jeg har ikke sett så mange vm kvelder fra tv2, da fordi jeg synes det er mye tull de sier der. Men liker ikke Myggen, ikke i VM studio, eller fra tippeligaen. Myggen fokuserer mer på enkelprestasjoner enn på selve analysen av spillet, noe som er mer og mer vanlig siden det er det som selger. Folk synes det er kulere å se fine finter enn en analyse om hvordan forsvarspillerne og midtbanen stenger rommene mellom seg. Defor liker jeg SVT sine analyser mye mer. Føler de også kan mye mer enn de som er hos TV2 og Viasat.

Derimot hadde TV2 en lang analyse i pausen i dag. På hele 43 sekunder, en stor økning fra 30-og noe fra gårsdagen. De rakk til og med å vise begge scorningene, ingen repriser, men det kan vi da heller ikke forvente, man jo ikke få tid til alt. Det at vi ikke fikk se utvisningen er heller ikke viktig. (les stor bruk av ironi på siste avsnitt for de som måtte misforstå)

Lenke til kommentar

Derimot hadde TV2 en lang analyse i pausen i dag. På hele 43 sekunder, en stor økning fra 30-og noe fra gårsdagen. De rakk til og med å vise begge scorningene, ingen repriser, men det kan vi da heller ikke forvente, man jo ikke få tid til alt. Det at vi ikke fikk se utvisningen er heller ikke viktig. (les stor bruk av ironi på siste avsnitt for de som måtte misforstå)

Yeah. 7min og 20sek reklame i hver ende av "Pause med analyser" er ikke akkurat å foretrekke. Dog gir dette rom for ting som å hente seg ny øl, gå på do eller lage en quick snack.

Pause med analyser er følgende:

Bengt Eriksen sier "Ja da skal vi se på høydepunktene dere: <vi ser mål, sjanser eller utvisninger>. Ja som vi ser leder Lag A. De har dominert kampen" Analyse slutt.

Lenke til kommentar

Myggen virker jo ærlig talt høy.

Hadde tenkt å si dette selv. Snurrer rundt på stolen som om han var en liten unge og tøyser og tuller med Frode Olsen. Han er vel typen som har genial spillerforstålelse på banen, men dårlig når han selv ser på kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...