Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!


Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner VM?

    • Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

    • Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65


Anbefalte innlegg

Hva ligger poenggrensa i Bodø på? Journalistikk er en våt drøm.

Kom deg til Gimlekollen Mediehøgskole i Kristiansand. Knall skole som samarbeider tett med NRK, VG og Dagbladet. Nesten alle ansatte i NRK Sporten har tatt utdannelsen sin der :)

Som er en kristen privatskole som koster deg trolig rundt 50k i året kun for skolegangen.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når Myggen og Jon Michlet er ekspertpanelet sier vel det alt. Fjøra og greekeren i Viasat er ikke mye bedre de heller.

 

At du trekker det frem som negativt at Jon Michelet er med som ekspert i VM-sendinger finner jeg passe utrolig. Er du klar over hvem som har vært en autoritet å regne på masse verdensmesterskap i fotball i Norge? Jo, det er nettopp Michelet. Han har også gitt ut universelt anerkjente bøker om fotball-vm som har blitt uhyre populære. Per-Jarle Heggelund bl.a. hyller de.

 

Sitat fra Wiki:

Hans serie med bøker fra fotball-VM sammen med Dag Solstad er blitt en sportslitterær institusjon.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kun jeg som syns Green-tabben er hypet unødvendig mye? "Den vil forfølge ham resten av livet" leser jeg. Var ikke dette første gruppespillkamp? Dersom han får spille, eller England gjør et veldig godt mesterskap - så glemmes jo tabben veldig fort. Hadde det vært på overtid i en semifinale, da kunne jeg skjønt det, men både Green og England er jo i posisjon til å rette alt opp igjen.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Bare jeg som synes kampoppsetter virker litt shabby? Nederland - Danmark i morgen går kl 13.30, mens Japan - Kamerun går 16.00. Førstnevnte ser for meg ut som en mye bedre og mer interessant kamp. Men kanskje det har noe med det afrikanske innslaget å gjøre. Men så kommer "skandalen". Portugal - Elfenbenskysten på tirsdag går 16.00, mens "storkampen" Brasil - Nord-Korea blir regnet som hovedkampen og går kl 20.30. Det er jo helt meningsløst?!

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Kveldskampen er da alltid hovedkampen vel? Kanskje ikke så stor forskjell i Sør-Afrika, men her i landet og ellers i Europa vil jeg tro det er langt fler som setter seg ned og koser seg med kamp på kvelden enn akkurat når jobben slutter kl 16. Kveldskamp er alltid best, en helt annen atmosfære med flomlys og mørkt ute. CL-tidspunktene er perfekte for fotballkamp, og med en kamp 20.30 er det tilnærmet samme kamptidspunkt og kveldskampen må da logisk sett være hovedkampen skulle en tru.

 

Og nei, klokka er akkurat det samme i Sør-Afrika som den er her. De ligger normalt sett en time foran oss (GMT +2), men det er noe med at vi har sommertid nå og de ikke har det, og det fører til at klokka er den samme. Just check the interwebs.

 

Ed:

Leifer, trøtt :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Denne har stemt så langt i allefall :)

 

Le Picture

 

Flott. Fant også noen gode på VG.no. Så nå har vi kontroll.

 

Var skummel stemning her ute i går når kampen ikke gikk på TV4 og vi ikke har orden på Viasat4... Og eg har igrunn ansvaret for det tv-anlegget.... :S

Lenke til kommentar

LATTERLIG at de to kampene som sendes parallelt 22-25.juni går på samme kanal. Så for meg at jeg kunne line opp to tver ved siden av hverandre og kjøre begge kampene jeg nå. Har faktisk mulighet til det. :p Skal sies at de har passa på så det ikke er bare storkamper som går parallelt da, men skulle gjerne sett alt/mest mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...