Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!


Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner VM?

    • Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

    • Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig fjørtoft, 3 feilopplysninger på 15 sek. :whistle: "Gareth Barry som spiller i Aston Villa, nei Manchester City... Ja, Aston Villa-spilleren, NEI MANCHESTER CITY-spilleren, nei nå må jeg gjøre rett... skal vi se: spiller for Manchester City, kommer fra Aston Villa

 

For en fyr...

Lenke til kommentar

Når man er trener for det engelske landslaget bør man kunne bedre engelsk enn det der.

Er litt målløs når jeg må kommentere mot slike innlegg, hvor er forståelsen? Italia har et språk som er bygget opp på en helt annen måte enn den stammende Engelsken. Det gjelder forsåvidt begge veier, Engelsktalende vil ha vanskeligheter med å ta språket Italiensk fult ut.

 

Uansett, heldigvis var ikke dette et kriterie når det Engelske forbundet ansatte en trener for det Engelske landslaget, da hadde valgmulighetene vært få, og uten tvil dårligere.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg har lagt elsk på Argentina allerede etter første kamp, ikke fordi det var en spesielt imponerende fremvisning mot Nigeria, men fordi jeg får flashbacks til det jeg har sett av Maradona. Jeg var dessverre ikke så heldig at jeg fikk oppleve VM i 86 hverken live eller på TV. Jeg var tross alt ikke engang født på denne tiden, det skjedde ikke før i 1990, men etter å ha sett timesvis med klipp av Maradona klarer jeg ikke å legge skjul på at jeg føler Messi er den samme type spilleren.

 

Det finnes gode spillere i fotball i dag. Xavi, Ronaldo, Rooney og Villa er alle verdensklasse spillere... men slik det ser ut i dag så er det bare en mann som kan vinne VM helt alene. De overnevnte spillerne har selvsagt muligheter til å avgjøre kamper og de kan gjerne motbevise meg, men Messi fremstår i mine øyne som den eneste komplette spilleren. Riktignok er han ikke så stor og sterk som Ronaldo og Rooney, langt fra like god på hodet heller, men det har ingenting å si. Han kan starte angrep og han kan avslutte angrepene. Tidvis i dag glimtet han til med Laudrup-overblikk, han driblet av spillere slik som Maradona og avslutningene var i toppklasse. Han ble stoppet av en keeper som kan prise seg lykkelig over at han hadde sitt livs kamp. Han er langt fra et fysisk beist, men det trenger han slett heller ikke å være med den balansen han har. Det finnes en måte og stoppe Messias på og det er å sparke han ned, allikevel reiser han seg opp igjen upåvirket og fortsetter å kjæle med kula. Du kan se på han at han elsker fotballen, det har vi sett i hele år, selv etter kampen plukker han ofte opp ballen og bare stirrer på den og smiler. Det er som et vakkert kjærlighetsforhold man ikke kan la være og beundre. Jeg finner meg selv i å ønske og ønske at dette skal bli Messis VM, at han skal ta steget fra å være verdens beste spiller til tidenes beste spiller. Messi er det vakreste jeg har opplevd i hele mitt liv.

 

032409-lionel-messi-610xasq.jpg

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

+1000

 

Har alltid Italia som min favoritt, men Argentina er en veldig god nummer 2. Maradona på sidelinjen oser stil, de har såå mange forskjellige strenger å spille på offensivt, og pasningene fra Samuel og Veron er fantastiske. Med 2 av favorittspillerne mine på laget blir det ikke vanskeligere å like dem for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...