Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!

Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

1. 1. Hvem tror du vinner VM?

• Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

• Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65

Anbefalte innlegg

HAHAHAHAHA. Gleder meg til Nord-Korea skal redigere de kampene så de skal se gode ut. :lol:

EDIT: Vil si meg enig med Latias om dødens gruppe.

Gruppe D er en vanskeligere gruppe... fire tette lag! Ikke tre gode lag pluss Nord Korea... De blir jo rævkjørt av hele gruppa si!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HAHAHAHAHA. Gleder meg til Nord-Korea skal redigere de kampene så de skal se gode ut. :lol:

Gruppe D er en vanskeligere gruppe... fire tette lag! Ikke tre gode lag pluss Nord Korea... De blir jo rævkjørt av hele gruppa si!

Altså, gruppe G er verre. Der har vi tre potensielle VM-vinnere (eller i hvert fall tre lag som kommer veldig langt). En av dem bare må ryke nå, og da blir gruppa vinn eller forsvinn. Det er noe som definerer dødens gruppe, og ikke bare at fire lag er jevngode.

Lenke til kommentar
Spennende grupper! Gruppe D blir årets dødens gruppe!

Eeeh...eller gruppe G?

Gruppe G er IKKE dødens gruppe. Nord Korea har ikke sjans, de burde ikke ha vært i VM i det hele tatt. I gruppe D kan alle lagene gå videre.

Two great minds thinks alike :cool:

Lenke til kommentar
Spennende grupper! Gruppe D blir årets dødens gruppe!

Eeeh...eller gruppe G?

Nord Korea ødelegger den gruppa... Jeg anser helt klart gruppe D som mest spennende ettersom at alle lag kan gå videre fra den gruppa!

Joda,alle kan slå alle,men jeg vil tro at alle er enige i at Tyskland går videre.Det som kjennetegner en dødens gruppe,er hvor usikkert samtlige lag står.Jeg er sikker på at ingen av lagene i den gruppen tenker at "denne gruppen går vi lett videre fra"!

Til NK: Selvfølgelig har ikke Nord Korea sjans,3 poeng up for grabs,men hva skjer når brazil og portugal og elfenbenskysten begynner plukke poeng fra hverandre?

Deutschland kommer til å ploge over all motstand!

Innlegg nummer 1000 ...WOOOHOOO

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Altså, gruppe G er verre. Der har vi tre potensielle VM-vinnere (eller i hvert fall tre lag som kommer veldig langt). En av dem bare må ryke nå, og da blir gruppa vinn eller forsvinn. Det er noe som definerer dødens gruppe, og ikke bare at fire lag er jevngode.

Tyskland, Serbia, Ghana og Australia... Alle de lagene kan også gå langt ;)

Joda,alle kan slå alle,men jeg vil tro at alle er enige i at Tyskland går videre.Det som kjennetegner en dødens gruppe,er hvor usikkert samtlige lag står.Jeg er sikker på at ingen av lagene i den gruppen tenker at "denne gruppen går vi lett videre fra"!

Nå understrøkte du poenget mitt da :p Jeg er enig i at Tyskland går videre, men du må være enig i at det er ganske sikkert at Brasil er videre også ;) Det kommer til å stå om en andreplass mellom Portugal og Elfenbenskysten :)

Lenke til kommentar

So?Tyskland er videre før vi har spilt et minutt!Nummer to i gruppa blir uansett ghana,serbia eller australia,selv om jeg tror Ghana enkelt blir nummer 2.

Ellers er alle medier enige i at Gruppe G er Dødens Gruppe.Ikke at det gjør argumentet mitt noe mer riktig,men jeg er ihvertfall enige med mediene this time.

Lenke til kommentar

Tyskland er det eneste laget som har sjanse til å vinne. I gruppe G kan alle de tre (uten NK så klart) vinne hele greia.

Som sagt: Du undervurderer gruppe fire ;) Alle lag kan også vinne der, Hellas greide å vinne EM, da kan alle lag i gruppe D vinne VM også :)

Lenke til kommentar
Nå understrøkte du poenget mitt da :p Jeg er enig i at Tyskland går videre, men du må være enig i at det er ganske sikkert at Brasil er videre også ;) Det kommer til å stå om en andreplass mellom Portugal og Elfenbenskysten :)

HELL NO!!

Tenk om Brasil spilelr uavgjort mot elfenbenskysten,taper mot portugal,og vinner mot NK så er det fire poeng.Portugal slår NK di har da seks poeng,elfenbenskysten slår NK og Portugal di har seks poeng.Easy Peasy!

Lenke til kommentar

HELL NO!!

Tenk om Brasil spilelr uavgjort mot elfenbenskysten,taper mot portugal,og vinner mot NK så er det fire poeng.Portugal slår NK di har da seks poeng,elfenbenskysten slår NK og Portugal di har seks poeng.Easy Peasy!

Tenk om Serbia spiller uavgjort mot Tyskland, og Ghana vinner mot dem ;) Oi... da var det visst ikke høvling likevel ;) Som sagt, både du, Latias og media undervurderer Serbia, Ghana og Australia!

Lenke til kommentar

Tyskland er det eneste laget som har sjanse til å vinne. I gruppe G kan alle de tre (uten NK så klart) vinne hele greia.

Som sagt: Du undervurderer gruppe fire ;) Alle lag kan også vinne der, Hellas greide å vinne EM, da kan alle lag i gruppe D vinne VM også :)

Stor forskjell på vanskelighetsgraden i VM og EM. Langt tøffere å vinne VM, blant annet flere kamper. Bare å se på rankingen. Den dårligste i gruppe D er på 37. plass, mens de tre beste i gruppe G er blant de 16 beste.

Skjønner ikke hvordan du kan mene at Brasil har sikret avansement, for det har de ikke.

Lenke til kommentar
Tenk om Serbia spiller uavgjort mot Tyskland, og Ghana vinner mot dem ;) Oi... da var det visst ikke høvling likevel ;) Som sagt, både du, Latias og media undervurderer Serbia, Ghana og Australia!

Uttrykket "en kamp varer i 90 minutter,og på slutten så vinne Tyskland" har du tydeligvis ikke hørt?

Tyskland er vel i snitt det laget som har kommet oftest videre ifra gruppespillet,og med dagens stall så tror jeg di PLOGER igjennom all motstand..Faktisk ser jeg på di som en utfordrer for tittelen.

Men uansett...Alle medier er uenige med deg.Alle har allerede kåret gruppe G til Dødens Gruppe.Men lykke til og stå for at gruppe D er det....Ikke at det er et legitimt poeng,men jeg er 100% enig med mediene,og 100% uenig med deg!

Et til poeng,Dødens gruppe pleier være den med flest storheter,ikke nødvendigvis hvilke lag som kan gå videre.Bruker vi logikken din så er også Gruppe A,Gruppe B,Gruppe E og Gruppe H dødens grupper.Omtrent alle lagene kan jo gå videre derfra :thumbup:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...