Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!

Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

1. 1. Hvem tror du vinner VM?

• Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

• Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen Ronaldinho, ingen Adriano, ingen Ronaldo, ingen Diego, ingen Pato, ingen Marcelo, ingen Neymar... kjedelig! Heier ikke på Brasil nå i hvertfall.

Italias tropp ser også ikke så veldig bra ut på papiret, men Italia overrasker alltid.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Ler av Domenech som vanlig, hahahahaha for en mann.

G, noen grunn til at Barzagli ikke er med i troppen? Har vel spilt greit i Wolfsburg, ellers er det kjente navn for meg. Jeg hadde jo håpet i det lengste på å få se Cassano på landslaget, men visste at det ikke kom til å skje.

Way to go, Dunga! :roll: Det er rett og slett trist å se at Ronaldinho blir utelatt, men det var jo ikke totalt uventet, idiotisk, men likevel ventet. Pato og Marcelo droppet også, jaja, mannen bør vinne VM hvis han skal kunne forsvare dette uttaket. Det tristeste for min egen del er likevel at Neymars prestasjoner for Santos ikke er gode nok til å få han med i troppen.

Nei, Nederland er laget i år for min egen del slik som i EM. Oranje er herlige.

Lenke til kommentar

At Ronadlinhooo ikke er med er SURT! Og Ronaldo som kunne ha pynta på litt rekorden hans,.Brasil ekke det samme uten disse to spillerne mener nå jeg.

Pato er jeg faktisk overrasket over at han ikke er med, synes han er bedre enn Fabiano, også hadde jeg håpet på at HULK skulle være med :(

Non som har Nederland sitt?

Lenke til kommentar

Etter å ha sett brutto uttakene så ser jeg for meg en Europeisk VM mester i år.

Spania, Nederland og Tyskland ser meget sterke ut i år.

At Ronadlinhooo ikke er med er SURT! Og Ronaldo som kunne ha pynta på litt rekorden hans,.Brasil ekke det samme uten disse to spillerne mener nå jeg.

Pato er jeg faktisk overrasket over at han ikke er med, synes han er bedre enn Fabiano, også hadde jeg håpet på at HULK skulle være med :(

Non som har Nederland sitt?

http://www.fifa.com/worldcup/news/newsid=1208958/index.html#no+room+nistelrooy

Lenke til kommentar

Etter å ha sett Frankrike, Brasil og Argentinas uttak ser jeg ikke helt hvem som skal kunne konkurrere med Spania, det må isåfall bli England/Holland.

Jeg ser ikke helt hvordan England og Nederland har bedre tropper enn Frankrike, Brasil og Argentina.

Spania ser veldig sterke ut, ja.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett Frankrike, Brasil og Argentinas uttak ser jeg ikke helt hvem som skal kunne konkurrere med Spania, det må isåfall bli England/Holland.

Jeg ser ikke helt hvordan England og Nederland har bedre tropper enn Frankrike, Brasil og Argentina.

Spania ser veldig sterke ut, ja.

England er jeg dog usikker på, de har alltid underprestert og er redd for at det skjer i år også.

Nederland kjenner du tydeligvis ikke til, Nederland ligger for øyeblikket på 4.plass på Fifa rankingen etter å ha ligget på 3dje i lang lang tid.

På papiret så har de følgende klassespillere:

Maarten Stekelenburg (Ajax), Khalid Boulahrouz (Stuttgart), Joris Mathijsen (Hamburg), Andre Ooijer (PSV Eindhoven), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Ibrahim Afellay (PSV Eindhoven), Demy de Zeeuw (Ajax), Orlando Engelaar (PSV Eindhoven), John Heitinga (Everton), Nigel de Jong (Manchester City), David Mendes da Silva (AZ Alkmaar); Ryan Babel (Liverpool), Eljero Elia (Hamburg), Dirk Kuyt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Mark Van Bommel (Bayern Munich), Arjen Robben (Bayern Munich), Wesley Snijder (Inter).

Samt en god del flere spillere fra den Nederlandske ligaen som er meget gode.

Edit: Må trekke frem Elia som er en helt vanvittig teknikker og avslutter, tror han kommer til å vise seg frem i år.

Edit2: Film fra 2008 http://www.youtube.com/watch?v=xL-6O94l308

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Synes Tyskland og Spania sine tropper virker som de sterkeste. Tyskere stiller med i mine øyne en like sterk tropp som de hadde med til EM, om ikke bedre. Tysk fotball har hatt en sterk sesong, og ser ikke bort fra at dette kan reflekteres i VM.

Goalkeepers: Hans-Jorg Butt, Manuel Neuer, Tim Wiese

Defenders: Per Mertesacker, Heiko Westermann, Philipp Lahm, Jerome Boateng, Andrea Beck, Arne Friedrich, Serdar Tasci, Marcell Jansen, Holger Badstuber, Dennis Aogo.

Midfielders: Michael Ballack, Sami Khedira, Piotr Trochowski, Marko Marin, Bastian Schweinsteiger, Christian Trasch, Mesut Ozil, Toni Kroos.

Forwards: Lukas Podolski, Miroslav Klose, Stefan Kiessling, Cacau, Thomas Muller, Mario Gomez.

Lenke til kommentar

Brasils lag så bare rart ut.

Enig, sterke bak, men foran, råttent, Grafitte, hadde en topp sesong ifjor, ikke like bra i år, Fabiano liker jeg ikke, Robinho, vet jeg ikke hvordan det har gått med i Santos, men City, flopp jo, Og Ronaldinho som kan gjøre magi nærmest på egenhånd, Pato, trenger ikke å si no mer, men annen ting som overaska meg Alex, hvor er han??

Lenke til kommentar

Frankerike sitt lag savner jeg Benzema og Nasri,

Edit: etter å ha sett dette så tror jeg Portugal tar førsteplassen i gruppespillet, noen som har liste der :blush: ?

Håper da Ronaldo er tatt med da :p

Fant det selv ;)

Portugal National Team Provisional Roster Goalkeepers

Beto (Porto)

Eduardo (Sporting Braga)

Daniel Fernandez (Iraklis)

Defenders

Bruno Alves (Porto)

Ricardo Carvalho (Chelsea)

Ze Castro (Deportivo)

Fabio Coentrao (Benfica)

Ricardo Costa (Lille)

Duda (Malaga)

Paulo Ferreira (Chelsea)

Miguel (Valencia)

Pepe (Real Madrid)

Rolando (Porto)

Midfielders

Deco (Chelsea)

Raul Meireles (Porto)

Pedro Mendes (Sporting Lisbon)

Nani (Manchester United)

Miguel Veloso (Sporting Lisbon)

Simão (Atletico Madrid)

Tiago (Atletico Madrid)

Forwards

Hugo Almeida (Werder Bremen)

Danny (Zenit)

Liedson (Sporting Lisbon)

Cristiano Ronaldo (Real Madrid)

Savner Quaresma, og Pepe, Pepe er skadet vet jeg, men no info om Quaresma?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...