seigmann Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvordan får jeg forandra startmappa når jeg åpner explorer? den havner alltid i Mine Dokumenter, som er plagsomt når jeg vil være i D: hele tiden. Hva legger jeg til i "mål:" banen i snarveien til explorer.exe? (tatt fra Programvare forumet, siden jeg ikke fikk svar der.) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 kan jo gjøre det slik også, legge en snarvei fra ofte brukte stasjoner o.l her: Lenke til kommentar
art Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvordan får jeg forandra startmappa når jeg åpner explorer? den havner alltid i Mine Dokumenter, som er plagsomt når jeg vil være i D: hele tiden. Hva legger jeg til i "mål:" banen i snarveien til explorer.exe? (tatt fra Programvare forumet, siden jeg ikke fikk svar der.) Egenskaper for windows explorer C:WINDOWSEXPLORER.EXE /n,/e,C: art Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Egenskaper for windows explorer C:WINDOWSEXPLORER.EXE /n,/e,C: art Takk.. det jeg ville ha! Til Goebbels: Hvilket program bruker du for å få den linjen over startmenyen? Samurizie? Lenke til kommentar
art Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvordan får jeg forandra startmappa når jeg åpner explorer? den havner alltid i Mine Dokumenter, som er plagsomt når jeg vil være i D: hele tiden. Hva legger jeg til i "mål:" banen i snarveien til explorer.exe? (tatt fra Programvare forumet, siden jeg ikke fikk svar der.) Egenskaper for windows explorer C:WINDOWSEXPLORER.EXE /n,/e,C: art Bytt ut C med det drive du ønsker å starte opp i. art Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Bytt ut C med det drive du ønsker å starte opp i. art Skjønte det Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Litt utenom tema, men det har da tross alt med Explorers egenskaper å gjøre: Jeg har mistet alle ikonene i Folders-feltet, slik som dette: Alle ikonene i det høyre feltet er, som dere kan se, tilstede. Hva kan jeg gjøre for å få dem tilbake i det venstre feltet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå