-Jungeldyret Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Som tittelen sier, jeg trenger en butikk som selger American Crew D:fi-voks i løpet av morgendagen. Endret 19. november 2009 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 American Crew og d:fi er jo to forskjellige merker, men AC får du i hvert fall hos bla Adam og Eva, tror du får d:fi der også, lenge siden jeg har vært der.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Ja, ok. Jeg bare lurte siden jeg trodde D:fi var et eget merke, men på undersiden av boksen min stod det American Crew. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Gunhild Frisør i Ullevål Stadion gikk jeg forbi et par timer siden hvor jeg så hele voks-/paste- og hårvaskserien til AC. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Når du har bedre tid så er det penger å spare på å kjøpe det på ebay! Eller Amazon Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Hvilke AC er det dere bruker? Selv brukte jeg Fiber lenge, men fant den litt for svak da den bare holdt i et par timer. Men fordelen var at håret ikke blir klissete eller stivt. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Studio Alf har vel d:fi om det skulle være av interesse også. Siden det var skrevet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Studio Alf er forresten ved Garage i et smug ved Grensen dersom det ikke er kjent. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Jepp, Grensen 9, Norges døveste sted. For de som eventuelt har sett på Trygdekontoret eller skjønner vitsen hehe Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 20. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Yeah, er D:fi jeg skal ha tak i. Skal prøve å komme innom Adam og Eva i Storgata i dag, det er nærmest der jeg er. EDIT: Jeg har tidligere brukt AC Fiber og var fornøyd med den, men trekk for kort hold, som du sa Angående å kjøpe på nett virker det interessant =) Endret 20. november 2009 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 20. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Kjøpte D:fi voks hos Adam og Eva. De hadde tilbud, 2 x 75 g for 199,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå