Mørbradbiff Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Heisan. Jeg har tenkt og legge av meg og komme i form, er ca105kg, 182cm. Har litt høyt kollosterol og blodtrykk. Jeg så for meg og kjøre lavkarbodiett til at mesteparten av fettet går vekk samtidig som jeg trener for at det skal gå fortere. Forstår det slik at lavkarbo er dietten for dem som vil fort ned i vekt. Mange sier at hvis man skal slutte, så vil man gå opp i vekt. At man må passe på karbohydrater resten av livet. Når jeg så slutter når jeg er fornøyd med fettapet, og da trener kondis og styrke 2,3 dager uken (60-90min). Vil jeg da gå fort opp igjen når jeg spiser karbohydrater? Etter karbodiet tengte jeg oh hoppe over på "trene de kaloriene jeg har spist-dietten". Dumt? Vil det gå bra? Når jeg først har fått bort litt av fettet ser jeg for meg at jeg blir lettere motivert for trening. Hvis man skal ha litt styrketrening til lavkarbodiett, da bør man vel kjøre meget hart på proteiner siden muskler trenger karbohydrater? Noen som har mening om tankegangen min? Endret 19. november 2009 av Lakshore Lenke til kommentar
Knife Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Lav-karb diet høres ikke sunt ut. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Drit i den dietten. Finn et treningsprogram som består av baseøvelsene 5x5 eller 3x5. F.eks. StrongLifts eller Rippetoe og følg det slavisk i minst to måneder. Bruk google: begge treningsprogrammene har dertilhørende forum med spørsmål og svar. Du får ikke selvtillit av å være tynn. Du får det av å være stor og sterk. Du er stor; nå må du bli sterk. (Hvis du inntar boller og brus i ukedagene, trenger du ikke meg til å fortelle deg at det er idiotisk.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå