L4r5 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Mitt forslag: http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/i...c498/?cpg=109HE Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Ville gått for klokke. Elegant og analog en har litt lyst på klokke ja savner den litt. er noe dritt å bruke mobilen som klokke igrunn.(ikke diskuter dette her ) Mitt forslag:http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/i...c498/?cpg=109HE etter valuta kalkulatoren kostet det 170kr og kunne tenkt meg noe på minst 1000kr Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 problemet er at jeg ikke kommer på noe som jeg ønsker meg. selfølgelig er det mye jeg har lyst på, men mesteparten er alt for dyrt For å stille deg (nesten) samme spørsmål, på en annen måte: Hva trenger du? Har du alt du trenger av klær/skolesaker/etc.. ? har du lyst på en større musikksamling? Lyst på ei ny nattbordslampe? Lyst på pc utstyr? Eller er det sånn å forstå at du bare trenger et par sokker? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 trenger ikke å ønske meg klær eller sokker av foreldrenne mine da jeg alltid får det av tanter osv får jo 5 par ulvang sokker vært år til jul fikk nettopp ny ytterjakke osv så trenger ikke det heller. trenger ikke pc utstyr. måtte vært helt ny pc, men det blir for dyrt igjen. ny pc var noe jeg kunne tenkt meg egentlig. fikk vell mesteparten av skolesaker i går faktisk musikk "låner" jeg men kom på kjørehansker. har fått meg moped osv så det er noe jeg kunne trengt er egentlig ikke noe spessielt jeg trenger sånn sett bortsett fra hanskene. har spillkonsoll med meste av tilbehør har flat tv så trenger ikke det har bra sykkel osv litt av et luksusproblem dette her men tror jeg skal ønske meg kjørehansker og en ny fet klokke jeg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg nsker meg altid masse ting, men aldri i tiden før jul, slik er det hvert år... Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Trim til mopeden din Har så og si det samme problemet som du har Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Trim til mopeden din Har så og si det samme problemet som du har de er ikke spessielt for trimming, så tviler på det Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) To papiralapper med bilde av Edvard Munch Hvorfor vil du ha BILDE av Edvard Munch? Mener du ikke heller maleri eller litografi?. Regner med at du ikke er ute etter noe av de mer kjente og kostbare verkene hans, i så tilfelle kunne du like gjerne ønske deg en Ferrari. Neida, men man kan jo ønske seg en ps3, xbox eller et nytt skjermkort om ikke annet. Endret 19. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 har xbox 360 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 ungdommen nå til dags Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Random forslag: To papiralapper med bilde av Edvard Munch hva skal jeg med det? Der ble jeg utrolig flau på dine vegne... Edit: Siden det er flere som ikke tenker så langt så skal jeg røpe at den norske tusenlappen portretterer ovennevnte person. To av disse lappene vil utrolig nok utgjøre to tusen kroner. Forstå det den som kan. Endret 19. november 2009 av Kaktuz 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Wii, ps3, ds, psp? Eller kanskje en ny mobil telefon som Iphone eller noe? Vis du driver med noe vintersport kan du jo ønske deg nytt utstyr. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Random forslag: To papiralapper med bilde av Edvard Munch hva skal jeg med det? Der ble jeg utrolig flau på dine vegne... Edit: Siden det er flere som ikke tenker så langt så skal jeg røpe at den norske tusenlappen portretterer ovennevnte person. To av disse lappene vil utrolig nok utgjøre to tusen kroner. Forstå det den som kan. må inrømme at jeg egentlig aldri har studert hvem som er på sedlenne men får ikke penger til jul uansett. Wii, ps3, ds, psp? Eller kanskje en ny mobil telefon som Iphone eller noe? Vis du driver med noe vintersport kan du jo ønske deg nytt utstyr. wii har søstera mi(dritt kjedelig konsoll) har xbox 360 så trenger ikke ps3, kommer aldri til å bruke ds. psp har jeg hatt men solgte den. var kjedelig den og. har ok mobil fra før, ikke verdens mest fancy men funker. har værtfall wifi, 3g. men kameraet på den suger jo. har greie slalom ski Endret 19. november 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 må inrømme at jeg egentlig aldri har studert hvem som er på sedlenne men får ikke penger til jul uansett. Jeg visste heller ikke på stående fot at det var Munch som var avbildet på 1000lappen, men skjønte det med en gang det ble presentert på den måten. Det virker også som at du har alt, derfor kan du kanskje vurdere å sende gaver eller penger til Afrika som nevnt over. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 sende penger til afrika er vell siste jeg gjør ikke pga jeg ikke vil at dem skal ha penger. tenker heller på det at minst halvparten forsvinner på vei ned men tror jeg skal ønske meg ny klokke og kjørehansker. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Random forslag: To papiralapper med bilde av Edvard Munch hva skal jeg med det? Der ble jeg utrolig flau på dine vegne... Edit: Siden det er flere som ikke tenker så langt så skal jeg røpe at den norske tusenlappen portretterer ovennevnte person. To av disse lappene vil utrolig nok utgjøre to tusen kroner. Forstå det den som kan. Så det er han det er!!!! Har lenge lurt på det Vel, det er som jeg pleier å si; utlendinger har så stygge folk på sedlene sine. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ønsk dere reincarnasjon som et fattig barn i Afrika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå