Markelure Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei. julen nærmer seg og må etterhvert finne ut hva jeg ønsker meg til jul. budsjettet er ca 2000kr +- men kan være med å betale litt selv på den så går med 4-5k og har ingen spessielle krav bortsett fra at det ikke skal være en mobil. trenger tips her Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Onepiece, for ultimat slacking. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Onepiece, for ultimat slacking. off, nei takk var en på skolen som hadde på en slik i dag så ikke ut. kan legge til at klær ikke er ønsket da jeg får det utenom Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Du kan da ikke spørre oss om det? Du må se på hva du trenger kontra hva du har lyst på og bestemme utifra dette. Det er mange fristelser, så ikke vanskelig å finne noe. Om du er som meg, glad i elektronikk er det alltid mye moro å ønske seg eller kjøpe. Eller du kan sende alle pengene til barna i Afrika? Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ait, hater egentlig myke pakker også, men slackpiecen er helt konge. Hva med Den tøffe "hjernemusen"^^ Har en slik, tar lang tid å sette seg inn i med hjelper deg faktisk til gaming etter mye øving. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 problemet er at jeg ikke kommer på noe som jeg ønsker meg. selfølgelig er det mye jeg har lyst på, men mesteparten er alt for dyrt Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Random forslag: Netbook (Dyre, gode) hodetelefoner Kamera To papiralapper med bilde av Edvard Munch Ski Ferietur Bling Keyboard Gitar Grafisk kalkulator The Beatles box-set Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Random forslag: Netbook (Dyre, gode) hodetelefoner Kamera To papiralapper med bilde av Edvard Munch Ski Ferietur Bling Keyboard Gitar Grafisk kalkulator The Beatles box-set har laptop hører ikke så mye på musikk faren min har kompakt og speilrefleks så bruker bare dem hva skal jeg med det? har ski ferie tar jeg med familien bling? som feks gullkjede ? har det men en fet klokke kanskje kunne vært noe keyboard sånn piano greier? har det kan ikke spille gitar og vil ikke lære det har vanlig kalkulator, holder for meg er ikke særlig interresert i beatles hørtes kanskje litt negativ ut nå men takk for mange tips eneste som passet meg var bling som i ei fet klokke. bruker ikke den jeg har nå da jeg syns den er stygg ønsker flerne tips Endret 18. november 2009 av Markelure Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Skjermkort mp3 mobil reise flatskjerm Paintballutstyr Fallskjermhopp RC ..... Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Skjermkortmp3 mobil reise flatskjerm Paintballutstyr Fallskjermhopp RC ..... umulig å bytte skjermkort i laptop er ikke gamer har bra mp3/4 har bra mobil reise ser jeg ikke som på et altarnativ flatskjerm fikk jeg til jul forrifjord ikke sånn veldig interresert i paintball 15 år gammel og fallskjermhopp tror jeg ikke er god kombo. ville ikke gjort det uansett har RC fly fikk det til jul i fjor. men takk for tipsene Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 ei litta kæsse med pilsner? kronasje til lappen/fire hjul failer heller ikke Lenke til kommentar
iKent Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Om du er 15 nå så skal du vel konfirmeres neste år? Kan ta en kombi jul-konf-bursdag gave der du får lappen Det fikk jeg, veldig fornøyd^^ Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Om du er 15 nå så skal du vel konfirmeres neste år? Kan ta en kombi jul-konf-bursdag gave der du får lappen Det fikk jeg, veldig fornøyd^^ har hatt konf i mai så har allerede brukt pengene på flett ny moped og lappen Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg vet. Ønsk deg denne litt subwoofer pakken. Klikk på meg. Her får du med forsterker, element, samt alt du trenger for å bygge denne subwooferen unntatt kasse. Men altså, her må du bygge en kasse også, så har du noe å gjøre etter jul. Og bygge kasse er heller ikke så alt for vanskelig, man får med bok om hvordan man gjør det og riktige mål osv. Etterhvert kan du ønske/kjøpe del mellomtoner samt diskant, så har du plutselig et veldig bra anlegg. Har en kompis som nettopp har kjøpt dette og han er kjempefornøyd. Veldig bra saker til den prisen. Anbefales virkelig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Sliter med det samme. Bortsett fra hund ønsker jeg meg ingenting i år. Luksusproblem. Da blir jeg ikke skuffet i år. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Dere burde særiøst tenke på mitt forslag, kjempemorsomt. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva med å bare si at dere ikke har lyst på julegave. Du har ikkje lyst på noenting. Hva er vitsen med å kjøpe div. ting bare for å kjøpe julegave, eller så kan dere jo overtale foreldrene deres til bare å få penger istedenfor. Det har eg fått:D Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 penger går dem ikke med på Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ville gått for klokke. Elegant og analog en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå