SaitekQ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) .. Endret 23. mars 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det hadde vært greit for meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Dette hadde vært et problem for meg. Det hadde blitt et kort forhold. Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvis noen har et stort problem med dette, må det vel være slik at de er mer glad i sexen enn de er i forholdet? Og vil man egentlig ha et forhold med noen som er slik? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Positive med kondom er jo at som regel holder man lenger ut. Sånn sett er det positivt å være sammen med en jente med uattraktiv kropp. Heilt ærlig når valget står mellom å ikkje bruke eller å bruke ein kondom så må eg sei at forskjellen er faen meg ikkje verd 500K (eller meir). Det er kva ein unge koster minimum. I tillegg, viss ein slår opp for at ein må bruke kondom så er har ein ikkje akkurat blir saman på dei rette grunnane. Musa til jenta er ikkje noko ein blir forelska i, det er ein potensiell bonus. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Sex i et fysisk forhold er på ingen måte en potensiell bonus, det er faktisk en av de absolutt viktigste tingene i et fysisk forhold. Det er det som skiller henne fra en skikkelig ålreit romkamerat, noe jeg allerede har. Når det er sagt så har jeg, som de fleste, sex før jeg blir sammen med en jente, så vi slår ikke akkurat opp - vi blir bare ikke sammen. Og at jeg nekter å bruke kondom betyr ikke at jeg får et barn. Det betyr at vi finner en annen løsning på det enn akkurat kondom. Hvis man ikke finner en løsning som passer så finner man en annen person. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Synes ikke dette skal være noen showstopper - i såfall er vel ikke forholdet så mye å satse på uansett. Ja, det er bedre uten, men det går også an å holde på litt uten før man avslutter Det finnes også jenter som ikke er så glad i at man kommer inn i dem, så det er gjerne flere årsaker til at man bruker kondom i et forhold enn bare medisinske Lenke til kommentar
riple Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg må nok henge meg på dem som ikke hadde klart et forhold utelukkende med "kondom-sex". Det er flere grunner til dette: For det første er det turn-off for begge kjønn å måtte sette hele akten på pause for å få på dette plastskinnet. 2) Det gir varierende, men fellestrekket er, lav følsomhet. Gir en følelse av at man "ikke er der" på en slags måte. 3) Sex er liksom ikke sex uten søl og kroppsvæsker og alt dette, blir ikke det samme når man putter halvparten i en lufttett beholder.. 4) Det kan lett bli tørt og ubehagelig, for begge kjønn. 5) Få ting er bedre enn å komme i dama. Fordelen med kondom er at man ikke får kjønnsykdommer (sannsynligvis) og at jenta ikke blir gravid. Bruker glatt kondom for one-night's. Uten at jeg vet altfor mye om akkurat dette så finnes det sæddrepende glidemidler/kremer. Kanskje en mulighet? Lykke til! Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Konen min har også faktor V Leiden mutasjon, som vi fant ut på den harde måten. Hun bruker spiral. Det var jævlig vondt når den gikk inn, da hun ikke har fått barn naturlig, men er etter min mening det eneste alternativet bortsett fra vasektomi i et langvarig forhold. Som andre sier, det er vanskelig å stoppe når man kommer i gang, og sex er bedre uten kondom. Lenke til kommentar
shigerumoi Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hei! Jeg har vært sammen med kjæresten min i to år nå. I begynnelsen av forholdet (inntil 6 måneder hadde gått, kanskje) så brukte jeg p-piller. Men så begynte jeg på epilepsi-medisin, så det var utelukket å bruke prevensjon med østrogen. Dermed har vi brukt kondom siden. Kjæresten min respekterer at vi må bruke det. Hvis man bare tenker over det, så vet man jo at om en person ikke vil være sammen med deg på grunn av at man må bruke kondom, ja da er ikke den personen glad nok i deg til at dere bør ha et forhold. Men på den andre siden så har kjæresten min uttrykt av og til at han kunne ønske vi hadde sluppet det. MEN, en ordentlig gentleman vil nok synes det er helt greit! Hilsen jente som ikke syns du bør tilbringe resten av livet som singel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg