Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Finnes det noen linser man kan sove/dusje/bade med? Lenke til kommentar
tainez Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Finnes det noen linser man kan sove/dusje/bade med? Jepp jeg bruker selv måndes linser, men man må helst rense dem 1 gang i uka, ellers bruker jeg dem til alt. fins 2 ukers linser, og ukes linser som man kan ha på 24/7 men spørr din optiker om det Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Så man merker ikke noe om man sover med dem? Bruker dagslinser nå, og om jeg er uheldig og sovner med dem er øynene mine helt røde når jeg våkner, selv om jeg bare sover i en liten time. Når det gjelder måndeslinser, er det da heller ikke noe problem om man bruker sminke, sånn at hvis det kommer litt sminke innpå øye så blir ikke det ekkelt på grunn av linsa? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Man kan vel dusje med hvilke som helst linser? Jeg bruker dagslinser, men tenker aldri over det med dusjing. Blir ekkelt i øya ja, men det går fort over. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Så man merker ikke noe om man sover med dem? Bruker dagslinser nå, og om jeg er uheldig og sovner med dem er øynene mine helt røde når jeg våkner, selv om jeg bare sover i en liten time. Når det gjelder måndeslinser, er det da heller ikke noe problem om man bruker sminke, sånn at hvis det kommer litt sminke innpå øye så blir ikke det ekkelt på grunn av linsa? du kan jo prøve og bytte linser, jeg kjenner ingenting når jeg sover, Men det gjorde jeg ikke med endags linser heller.kunne sove med dem i 2-3 dager før jeg ble sikkelig rød og irritert.. isåfall må du kanskje rense linsa, eller bruke øyedråper. Men snakk med din Optiker om dette de kan det bedre enn meg, har bare bruk linser 2-3 år Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ok, takk for svar. Skal ta meg en tur til optikeren å høre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå