Martin HaTh Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Formel for HDMI er: SumHarddiskPlass(MB) : Ledige SATA kontakter på HKet^2 Eller hvordan var det igjen? Nei, kanskje det var: ( SATA plasser + brukte SATA plasser ) : HDD plass (i GB) ? Google hjelper meg ikke med denne! Endret 23. november 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det kan jeg desverre ikke hjelpe med. Kanskje Røed Ødegaard kan komme på banen? Problemet mitt er lyd dog. Kan jeg kanskje isolere med litt skumgummi? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har hørt gele (hellst rød) er konge til lydisolering! Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg gav influensavaksine til min harddisk. Det funka ikke en dritt. Jeg tok kontakt med datatilsynet og folkehelseinstituttet og de sa at dataviruset tålte så ufattelig mye mer enn den vi mennesker får. Derfor hev jeg den i herdeovnen på jobb og lot den logge der i et par dager på 750 grader. det tok knekken på virusene. Diskene ble litt bølgete, men det er bare å legge dem under noen tunge bøker i noen dager, så er de akkurat som nye igjen. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) *snip* Kan forsøke hjernevasking også, nå som du er i gang. Endret 29. november 2009 av WheelMan bildequote fjernet Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Harddisken fungerer sikkert bedre nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg bare heller ca. en flaske plumbo inn i kabinettet jeg. Funker like bra hver gang. Endret 28. november 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Blergh Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg bare heller ca. en flaske plumbo inn i kabinettet jeg. Funker like bra hver gang. Må prøves! Gjør du dette når pc'en står på eller? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vanvittig bra tråd, går møje bedre enn Norton som bare sinker maskina di ned, bruker denne guiden ca ein gong i månen, då held eg meg rein for alt:P Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei, kjapt spørsmål bare: Hva slags såpe brukte du? Jeg har vurdert zalo, men er ikke helt sikker på hvilken versjon som passer best til harddisken min... har det noe å si om den er SATA eller IDE? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Dette var jo en IDE, og jeg brukte "SVINT" stålull ferdig innsatt med såpe. Zalo er ganske nytteløst på virus, da den kun er antibakteriell.. Det er ikke særlig forskjell på såpen for SATA eller IDE, bare husk på at SATA trenger litt kraftigere skrubbing. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er virusene for hardføre og stålull ikke fungerer så bruk slipeskive/sandpapir. fungerer bra det også. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 For min del så kasta jeg den i fryseren i 4-5 timer og så kjørte den hardt i ovnen på 220 grader, jeg håpet på at den plutslige oppvermingen ville få virusene til å få et tempretur sjokk og stryke med av det... En andri så liten bivirkning er nå at Hardisken er en smule mindre enn før jeg startet =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå