enixitan Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Eg skal setje saman ein PC med litt sære behov: - Parallellport - Må kunne køyre WinXP 32-bit inntil vidare Eg lurar difor litt på kva for nye brikkesett som fungerar bra med WinXP i dag. Inntil vidare er ikkje Vista/W7 eit alternativ grunna sær programvare. Sidan dei fleste brukar nyare enn XP i dag vil eg kontrollspøøre litt her, eg håpar nokon har forsøkt XP på dagens maskinvare. Eg siktar mot AMD-brikkesett då AMD har gode prosessorar i prisklassa som er aktuell, men er open for andre tips. Det må òg vere ein parallellport på kortet, anten på I/O-panelet eller med inkludert tilleggskort. Ser ein del hovudkort kjem med header for parallell- og seriellport i dag, men får ikkje tilleggskortet med. Veit nokon om eit hovudkort som har dette, til ein pris rundt 5-700 kr? Sær maskinvare på parallellport og sær programvare, er difor tvilsamt om USB-adapter vil fungere (forsøkt dette, har ikkje fungert tidlegare). Kortet kan med fordel vere mATX-formfaktor. Takkar for tips. Endret 18. november 2009 av enixitan Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Alle brikkesett skal fungere fint med Win XP i dag. XP er fremdeles såpass utbredt at alle lager drivere til det. Selv det rykende ferske Radeon HD 5800 er støttet i XP. Av egen erfaring vet jeg at Intel P45/43 fungerer 100% i XP. Det skal ikke være annerledes på AMD-siden. Jeg har bedre erfaring og inntrykk av AMD-brikkesettene enn nVidia-brikkesettene. F.eks Gigabyte GA-P43-ES3G på Intel-sokkelen, eller Asus M4A78 på AMD-sokkel. Begge har både seriell og parallell fast på baksiden av hovedkortet. Edit: Det er vanlig med like mange porter på et m-ATX-kort, men det finnes likevel en del med parallell på AMD-sokkelen. F.eks Gigabyte GA-MA74GM-S2H. Endret 18. november 2009 av endrebjo Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Det kortet har diverre bare to RAM-spor. Eg fant derimot PCI-kort med parallellport på, så eg reknar med det ordnar seg. Det vart eit Asus M4A785T-M pluss eit PCI-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå