Mr.Rogers Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Tenker litt på å selge min HP ze4278 ettersom jeg har lyst på en Mac istede. Men nå er det ikke det som er problemet mitt da... En eller annen ved navn Jan Rise selger denne maskinen på alle markedsplasser jeg finner til Kr 5000,- Dette må da være noe lureri? Etter hva jeg har funnet ut har han snart brukt store deler av det han eventuelt får ut av salget på anonnsekostnader!! Og på grunn av ham regner jeg med at jeg kommer til å få problemer med å selge min til en fornuftig pris Men, som sagt... hva kan man gjøre? Noen Ideer?? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hmm.. samma navnet som norsk-lærern min men. Han kan vel ikke være den eneste i landet som heter det? :-? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hmm.. samma navnet som norsk-lærern min men. Han kan vel ikke være den eneste i landet som heter det? :-? Søk i skattelistene. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Skjerp bruken av overskrift. Les retningslinjene, spesielt punkt 2. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg