_tHokA_ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har en eldre 300GB harddisk i maskinen jeg bruker til musikk og filmer. Da jeg går inn på harddisken så bruker maskinen lang tid på å åpne disken fra min datamaskin, og samtidelig hører jeg at harddisken begynner å spinne opp. At den har vært skrudd av på en måte. Er det et tegn på at harddisken bør byttes ut? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Sjekk at det ikke bare er strømsparefunksjonen i Windows som gjør det. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Hvor sjekker jeg det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kontrollpanel, strøminnstillinger. Det er jo litt avhengig av hvilken Windows du bruker, noe du ikke har opplyst om. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Windows 7 Fant strøm innstilling på harddisk. Sto på 20min, satte den på noen tusen jeg. Så er jeg sikker på at den aldri skrur seg av Så er spent og se om det hjalp Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå