seigmann Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvordan i huleste får jeg bort den irriterende linja i IE, Explorer, som er vist under? :x Det kom inn via en side, hvor den la inn en haug med snarveien til masse drit, + den linja der. Jeg har prøvd Adavare 6.0, men det hjalp ikke. Hva gjør jeg? Edit: Men ikke nok med det! Så er det noe annet kødd som har kommet inn i pcn som jeg ikke får bort. Ethernet-kort Lokal tilkobling: Tilkoblingsspesifikt DNS-suffiks : e17854.find-quick.com IP-adresse . . . . . . . . . . . : 192.168.0.4 Nettverksmaske . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Standard gateway . . . . . . . . : 192.168.0.1 + dette: :x Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Se under View - Toolbars eller.no ... Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Se under View - Toolbars eller.no ... Joda, jeg klarer å tenke så langt selv også. Men det kommer der hver gang jeg starter windows (under et nytt navn for den menyen). Og jeg ser at den ligger i "prosseser", også under et annet navn hver gang jeg restarter windows. :x Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Ikke prøvd slå av under oppstarten da? Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Ikke prøvd slå av under oppstarten da? Hva mener du? I "oppstarts" mappa under start menyen? I så fall, ligger det ikke noe der. I regedit? Vel, finner ikke noe der.. uheldigvis.. Veit ikke helt hvor jeg skal lete heller. Legg til/fjern programmer? ligger ikke der (ikke så rart). Noen andre steder? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Er nok no spyware som har lurt seg inn der. Sikker på at du har lasta ned nyeste adaware? Prøv å søke etter "LOP REMOVAL" eller lignende på google Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Adaware tar ikke alt som finnes av ulumskheter. Last ned SpyBot og kjør det en omgang. http://beam.to/spybotsd Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Adaware tar ikke alt som finnes av ulumskheter. Last ned SpyBot og kjør det en omgang.http://beam.to/spybotsd Selv bruker jeg begge deler Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har hatt dette selv for en stund siden, det er så enkelt som å avinstallere det, husker ikke hvordan men jeg tror det er så enkelt som å høyreklikke på toolbaren eller noe... Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Tror det funka litt bedre nå jah! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå