stoolman Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 skal legge ut noen benchresultater, men får det f**n ikke til... Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 eh? ikke søkt eller lest på hjelpe menyen? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Men da må jeg ha et nettsted å legge det på da, Ikke sant? Gi meg et eksempel sånn helt konkret kan jeg skrive ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Men da må jeg ha et nettsted å legge det på da, Ikke sant? Gi meg et eksempel sånn helt konkret kan jeg skrive ? Ja...du må ha ett nett sted der bildene må ligge, du kan ikke gjøre det fra hd'en nei... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Men da må jeg ha et nettsted å legge det på da, Ikke sant? Ja. Gi meg et eksempel sånn helt konkret [img=http://forum.hardware.no/images/smiles/icon_smile.gif] kan jeg skrive ? Nei. FAQ for hw.no: http://forum.hardware.no/faq.php Kan jeg bruke bilder?Du kan bruke bilder i dine innlegg. Derimot er det ingen funksjon for øyeblikket som tillater deg å laste opp bilder direkte til forumet. Du må derfor linke til et bilde som ligger på en offentlig Internett server, f.eks. http://www.et-ukjent-sted.net/mitt-bilde.gif. Du kan ikke linke til et bilde på din egen PC (hvis du ikke har en offentlig tilgjenglig server) eller bilder lagret bak passord mekanismer, som f.eks. hotmail eller yahoo e-post kontoer, passordbeskyttet sider, osv. For å vise et bilde kan du bruke enten BBCode Lenke til kommentar
umy Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 er nok feilposta ja.. men han hadde vel planer om å poste en cpu benchmark.. så opprinnelig var d riktig kategori edit: grøss! no offence men bildet over var litt skummelt Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg fant en rask måte! Bruk Og så bruker du en web basert epost leser, send bildet til deg selv på epost, åpn epost, og vips, så har du bildet ditt her Det gjorde jeg nå. Bildet er tatt med MCA-10 + ericsson T65. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Bildet var litt ekkelt ja. Ikke beste kvaliteten, men ! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg likte det siste. Hvem er skreppa? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Ei i klassen som jeg hadde med på tur med motorsykkel!!! Bare rett bort i gaten da!! MEN Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Her er bilde av sykkelen min. CBR600 F 98 mod Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg forstår egentlig ikke hvorfor du poster masse bilder i denne tråden, men den smarte idéen din ser ut til å ha en liten mangel og to, for nå er alle bildene borte vekk. Lenke til kommentar
formann Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Om du har satt opp en webserver så kan du fint bruke hardisken din... Dette bildet feks ligger på C:Inetpubwwwrootimagesp217.jpg Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Uups ja! Lærer noe hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå