NetFinity Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Heisann! lurer på om jeg har nytte av GeForce 4 i min maskin, jeg har nemlig ikke support for AGP 8x som er supportet, får jeg noe særlig mye bedre ytelse som faktisk er verdt pengene i forhold til mitt nåværende oppsett? Tenker da på en av TI modellene av GF4 Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 med det systemet og gf3ti200@ti500, er det bare tull å kjøpe gf4. med din maskin holder det i laaaaange baner. eneste grunnen til å kjøpe gf4 vil være for å brife. [ Denne Melding var redigert av: Caveman på 2002-01-26 17:28 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Må si meg enig der ja. Men til alle andre...at hovedkortet ditt ikke støtter 8X agp er ingen grunn til droppe drømmen om gf4! Lenke til kommentar
The man! Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 ditt skjermkort kommer til å holde i ett år til, så spar pengene dine du. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 NetFinity, jeg er enig med de andre. Du har jo tross alt en koonge maskin. Det kommer du ikke bort fra. Å kjøpe GeForce4 vil nesten være å kaste penger ut vinduet. Den PC'en er nok rask nok fra før ja. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Ja du har et brutalt oppsett der, men jeg vil ikke avskrive GeForce4 før vi får mer informasjon rundt det... Tvilsomt er det vel at du får så altfor mye mer ytelse med en GF4 i din maskin.. BTW, så tror jeg ikke å øke fra AGP4x til 8x har noe mye å si.. samma med 2x --> 4x Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Okey karer :smile: Jeg dropper hele greia og venter til GF5 eller noe Sparer heller pengene til noe mer fornuftig da, selv om det hadde vert morsomt med et GF4 under panseret... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 23:36, NetFinity skrev:Okey karer :smile:Jeg dropper hele greia og venter til GF5 eller.no Sparer heller pengene til noe mer fornuftig dah, selv om det hadde vert morsomt med et GF4 under panseret... Du ville (vil jeg tro) sannsynligvis tjent mer på å oppgradere til en DDR-ram løsning. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 SITAT AV SIGNATUR : NetFinity ********* AMD Athlon XP 1600+@2000+@21°C IDLE GeForce 3 Ti200@Ti500@26°C IDLE MSI K7Turbo VIA-KT133A@15°C IDLE 1536MB 2x100GB 2x15" Kicker Firkant elementer for extra BASS i spill:) WinXP Pro Bare luftkjøling: BARE LUFTKJØLING MED EN HOVEDKORT/KABINETTTEMP. PÅ 15 GRADER. HVA I ******E, SITTER DU I EN FRYSEBOKS MED DATAMASKINEN DIN. HAR AV OG TIL STORE PROBLEMER MED Å TRO PÅ SANNHETSGEHALTEN I NOEN AV SIGNATURENE HER PÅ HW. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2002-01-27 12:49, ripset skrev:BARE LUFTKJØLING MED EN HOVEDKORT/KABINETTTEMP. PÅ 15 GRADER. HVA I ******E, SITTER DU I EN FRYSEBOKS MED DATAMASKINEN DIN.HAR AV OG TIL STORE PROBLEMER MED Å TRO PÅ SANNHETSGEHALTEN I NOEN AV SIGNATURENE HER PÅ HW. Jeg har sett forklaringen hans på dette i en annen post: Han har satt kabinettet sitt i en kjeller(eller et annet rom) der romtemperaturen er på 10 grader. Kabinettet er åpent og han har en gammel bordvifte(stor type) som blåser rett på hovedkortet. Så temperaturen stemmer nok den. Personlig ville jeg tro det var noe upraltisk løsning men.... :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 OpenBox 4evva! (Har antageligvis helt jævli høy sys-temp, har nemlig ikke sjekka sida våren 2000...) Hvaslags programmer er BEST å sjekke med? (Okei, sorry, men å være off-topic er tross alt det jeg kan best!) _________________ He's the killa'! He's the thrilla'! http://minipuz.cjb.net/ [ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-01-27 13:37 ] Lenke til kommentar
Revox Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Kommer litt ann på hovedkortet ditt. Er det et via kt/kx etc så er det bare å kjøre Via hardware monitor.. Ellers pleier det å stå i biosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå