Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Treng hjelp til valg av CD-spiller

katet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pioneer og Alpine har jeg hørt er bra spillere for pengene. Selv har jeg en Pioneer-spiller fra Bilradiospesialisten. Noen av de billigste har vel både USB og AUX, men du betaler jo for hva du får, så billigst mulig er kanskje ikke så lurt. Men jeg har faktisk en av de billigste fra Pioneer, og jeg er fornøyd. Mye for pengene. Kommer an på hvor bra lyd du vil ha..

Lenke til kommentar

Jeg har en Alpine CDA-9887 og er kjempefornøyd! Hadde en CDE-9880R i russebilen. Denne koster 1900 hos dynabel.no, og 2400 hos bilradiospesialisten. Anbefaler denne på det sterkeste, skal du utvide anlegget har denne 3 RCA-utganger og en kraftig forsterker på 4x50w innebygd. Veldig fornøyd med denne, vi brukte iPod i hele russetiden og fungerte utmerket. Er du ikke avhengig av RDS kan du likegjerne bestille den fra utlandet. Er som regel billigere.

Vet ikke hva du legger i "billig" men det er min anbefaling :)

Lenke til kommentar

Takkar for svar folkens :) Ein billeg cd-spiller ligg er vel under 2k kan eg tenke meg :p

Denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736

Den er btw 700kr billiger hos pixmania ;)

Denne såg ganske så grei ut faktisk.

Er det standardkontakter bak på spillerne så det er berre "plug and play" eller blir det noko heimemekk ? Har ikkje teke ut cd- spilleren i bilen og sett endå..

Lenke til kommentar
Bra den Pioneer spilleren ja, skal være plug & play men det er jo selvsagt avhengig av hva slags koblinger som er bak spilleren i bilen din..

Kan være du må ha en slags overgang om du ikke vil koble selv (ganske enkelt egentlig)..

Er ikkje noko problem og kople noko slikt sjølv. Eg for komme meg heimatt så fort som muleg etter arbeid i morgon og sjå korleis baksida av cd-spillaren ser ut.. e jo fordel med plug and play men litt kopling er artig det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...