♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Egentlig så synes jeg ikke man skal svare på det her. Da fungerer tråden mer som en oppskriftstråd for hvordan bruke ulovlige rusmidler. Edda Media og administrasjonen her på forumet er juridisk ansvarlig for det som blir skrevet. Derfor kan slik diskusjon fort føre til at tråden stenges. Og det vill vi ikke, men jeg fiksa det nå. Noen som vet hva man kan sammenligne hasj lukta med ? Endret 19. november 2009 av KK-f Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) EDIT: Ja, drar det vel litt langt:P Endret 19. november 2009 av Rgr00n Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Hmmmm...Har nesten ikke peiling på konseptet bak hasj, men man blander det ut altso? Med tobakk? Blir det ikkje like gale/ verre enn røk da? Haha, er bare nysgjerrig, har null "kompetanse" på området Det jeg har hørt er att det blir farligere med tobakk. Men jeg er ikke ekspert Er litt sterkt å røyke det reint tror jeg. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hvor mye man burde røyke avhenger veldig mye fra person til person også, for min del trenger jeg nesten ingen ting for å få noe effekt, mens en kamerat av meg trenger mye mer, han må ha kanskje 1g, mens jeg trenger under ett halvt gram. Også kommer det veldig ann på kvaliteten på det man kjøper. Angående det med hvor farlig handle-miljøene er avhenger sikkert av hvor i verden man bor, jeg som bor på landet oppfatter miljøet som veldig bra, mye bra folk som ikke er ute på kjøret. Altså, vanlige folk, venner av meg og sånt. De gangene jeg har vært nødt til å dra inn i byen har miljøene vært en del dårligere, mye PGA jeg ikke kjenner så mange som selger der også da. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er ikke det at det er sterkt å røyke det rent. Én ting er at det brenner bedre hvis man blander det med noe annet (spesielt hasj). En annen ting er at rusen man får blir litt forskjellig. Har hørt at lavkvalitetshasj brenner bra, men høyere kvalitetet smelter eller "bobler". Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Jeg røyker stortsett mellom 0.10-0.15g og en sjelden gang 0.20g hasj. Kjekt med lav tolereranse . Flaringo, å røyke rent er null prob, blir som å venne seg til smaken av kaffe. Endret 19. november 2009 av Svedge Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Jeg røyker stortsett mellom 0.10-0.15g og en sjelden gang 0.20g hasj. Vill det si 0.10g = 1g Eller er det 0.1g? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Røyker du i pipe eller bong, da? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Røyker du i pipe eller bong, da? Joint's Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Jeg røyker stortsett mellom 0.10-0.15g og en sjelden gang 0.20g hasj. Vill det si 0.10g = 1g Eller er det 0.1g? 0.0001kg = 0.10g/0.1g = 100mg = 100000µg Røyker du i pipe eller bong, da? Bong. Endret 19. november 2009 av Svedge Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Røyker du i pipe eller bong, da? Joint's Spørsmålet var rettet mot Svedge. Tråden er så jævla aktiv at folk sniker seg innimellom poster. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Røyker du i pipe eller bong, da? Joint's Spørsmålet var rettet mot Svedge. Tråden er så jævla aktiv at folk sniker seg innimellom poster. Jaha, er dere glade for att jeg lagde tråden :!: Blir glad av å se det <3 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jaså begynt å fyre nå KK-f? Dose avhenger av toleranse, kvalitet og hvor skækk man vil bli. Trenger omtrent 0,15 av en 150 type jeg har nå, mens standard 100 pris blir det vel rundt 0,4. Har bittelitt toleranse men er ikke så ille, et tips: ofte er det slik at jo mykere og seigere hasjen er jo bedre er den. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ser en moderator sitter og skriver nå. In before the lock? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Jaså begynt å fyre nå KK-f? Dose avhenger av toleranse, kvalitet og hvor skækk man vil bli. Trenger omtrent 0,15 av en 150 type jeg har nå, mens standard 100 pris blir det vel rundt 0,4. Har bittelitt toleranse men er ikke så ille, et tips: ofte er det slik at jo mykere og seigere hasjen er jo bedre er den. Nei, ikke enda. Skal prøve en dag. Tenker vell jeg kjøper 1g. Tar 0.2 Doser i begynnelse. Får man konstant blodsprengte øyer? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 # Denne tråden er av så tvilsom karakter at den stenges! Bruk av hasj eller såkalt weed er som vi alle vet ikke lov i norge. Her sies det at det ikke er lov å diskutere kjøp/og salg, men likevel er det tydelig interesse for pris. Ergo er det ikke ukjent for at kjøp er ønskelig. Diskusjon vedrørende og rundt hasj hvor endel representerer en gruppe som selv bruker og er -for- hasj om hvordan dette stoffet er, kan virke motiverende for personer som ikke har prøvd hasj før. Denne tråden stenges da det dreier seg om diskusjon av stoffet fra brukerenes ståsted, og erfaringer med et ulovlig stoff i norge. Sålenge det er ulovlig i norge, skal man også forsøke å unngå å skape positive og fristende assosiasjoner til disse stoffene og forsøke å forhindre at personer som ikke har prøvd stoffet før, skal få feiliaktig/bagatellisert informasjon fra feil hold. Per i dag er hasj/gress ulovlig, og det er per definisjon skadelig. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg