Rgr00n Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Tobakk er nok en god del verre en cannabis. På en dokumentar ble det påstått at cannabis var 4 ganger så skadelig som tobakk hvert trekk, med tanke på lungene. Men så trekker man ikke cannabis så mye som tobakken regner jeg med? Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Problemet er jo at man ofte blander ut med tobakk da, spesielt hasj. Men generelt er det ikke bra å dra røyk ned i lungene uansett, så skal du være verdens sunneste menneske så holder du deg unna alt som ryker, inneholder alhohol, fett, sukker, morro eller gode historier. Men pfft! Don't bogart that joint my friend.. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Hvor farlig er hasj/cannabis med tanke på røyken man inhalerer? Verre enn tobakk? Større sjanse for å få kreft av tobakk en Cannabis/Hasj. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Visste at tobakk var verre enn cannabis. Logisk Lurte bare på om utsagnet var sant Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Visste at tobakk var verre enn cannabis. Logisk Lurte bare på om utsagnet var sant Jeg sier bare det jeg har hørt, så jeg veit ikke om det er 100% sant. Brunhasj, hvor mye burte jeg dra ned ? (Første gangen) Noen som vet om ett bra Topic navn? Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er ikkje hasj svindyrt da? Kor masse ville det kostet for 1-2 porsjoner? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Er ikkje hasj svindyrt da? Kor masse ville det kostet for 1-2 porsjoner? Er ikke så ille egentlig. 70svenske for 1g. (Jeg bor i Sverige) 2g = 130-160,- Men så ble jeg lurt for 2 dager siden. Kjøpte en joint som skulle innehålle hasj, men det var oregano Endret 19. november 2009 av KK-f Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er ikkje hasj svindyrt da? Kor masse ville det kostet for 1-2 porsjoner? Er ikke så ille egentlig. 70svenske for 1g. (Jeg bor i Sverige) 2g = 130-160,- Men så ble jeg lurt for 2 dager siden. Kjøpte en joint som skulle innehålle hasj, men det var oregano Sikkert et idiotisk spørsmål, men g står ikke for gram sant? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hasj er ikke svindyrt. Normalpris ligger på 100kr per gram. Det er en økende trend at god hasj koster litt mer desverre. Det er gjerne på steder der man ikke har like god tilgang. Kjøper man litt mer om gangen så er det vanlig å få en "bonus" på kjøpet. Kanskje en grammer ekstra på tieren. Kjøper man plater (50, 100, 150 eller 200gram i en stor plate) så får man også rabatt. Da blir gjerne prisen alt fra 50kr per gram og oppover. Ikke forvent deg en knallgod pris på plata første gang du kjøper eller med mindre du driver og selger ganske mye. Minste jeg har betalt er 40-pris. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Er ikkje hasj svindyrt da? Kor masse ville det kostet for 1-2 porsjoner? Er ikke så ille egentlig. 70svenske for 1g. (Jeg bor i Sverige) 2g = 130-160,- Men så ble jeg lurt for 2 dager siden. Kjøpte en joint som skulle innehålle hasj, men det var oregano Sikkert et idiotisk spørsmål, men g står ikke for gram sant? Det er ikke idiotisk, spør hva du vill. Så skall jeg prøve å svare på det. Ja "G" = Gram. Hasj er ikke svindyrt. Normalpris ligger på 100kr per gram. Det er en økende trend at god hasj koster litt mer desverre. Det er gjerne på steder der man ikke har like god tilgang.Kjøper man litt mer om gangen så er det vanlig å få en "bonus" på kjøpet. Kanskje en grammer ekstra på tieren. Kjøper man plater (50, 100, 150 eller 200gram i en stor plate) så får man også rabatt. Da blir gjerne prisen alt fra 50kr per gram og oppover. Ikke forvent deg en knallgod pris på plata første gang du kjøper eller med mindre du driver og selger ganske mye. Minste jeg har betalt er 40-pris. Får man en bra "Trip" er det verdt det 40,- Billig. Det er ikke som på film, att dem kommer med hasj, og dem gir fra seg masse penger. Som Lars sier, så varierer det i pris. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 kor mye gram vil det ligge i en porsjon? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 kor mye gram vil det ligge i en porsjon? Hmm. Det spørs vell på hvor mye du kjøper, men det er vell 1g. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva mener du med en porsjon? En joint? Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva mener du med en porsjon? En joint? Ja, joint selfølgelig:P Er bare min måte å si ting på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Får man en bra "Trip" er det verdt det 40,- Billig. Verdt det og verdt det fru blom. Det er snakk om supply & demand. 100kroners prisen har holdt seg noen tiår og tidligere så ble det sett ned på om man tok noe mer. Denne trenden er i ferd med å forsvinne. Tok man under 100 gram så fikk man også fort kjeft. Da skaper man et konkurransefortrinn i forhold til andre dealere. Unntaket er selvsagt for gode venner. Vennepris er alltid lov.40,- var billig ja. Fikk det til innkjøpspris fordi han som hadde det var typa til ei venninne av eksen min. Han blei jo selvsagt busta tilslutt da. Var noen som ble ferska da de dumpa et par hundre kilo over rekka på en båt. Så var det bare for politiet og rulle opp nettverket deres. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva mener du med en porsjon? En joint? Ja, joint selfølgelig:P Er bare min måte å si ting på Har ikke så mye peiling, men et par joints på 1 gram kanskje? Jeg vet sannelig ikke. Skulle likt å vite selv. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kommer an på så mye rart. Hvor store rullepapir bruker du? Bruker du vanlige rullingspapir, er ett gram alt for mye, da blir det vel nesten ikke plass til noe tobakk. Bruker du lange papir blir det litt bedre, men med mindre du er millionær er det vel greit å spe det ut sånn at en får et "par feite" pr. gram. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Hva mener du med en porsjon? En joint? Ja, joint selfølgelig:P Er bare min måte å si ting på Har ikke så mye peiling, men et par joints på 1 gram kanskje? Jeg vet sannelig ikke. Skulle likt å vite selv. Det varierer, noen tar 1g i jointen men andre tar 5g. Endret 19. november 2009 av KK-f Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Egentlig så synes jeg ikke man skal svare på det her. Da fungerer tråden mer som en oppskriftstråd for hvordan bruke ulovlige rusmidler. Edda Media og administrasjonen her på forumet er juridisk ansvarlig for det som blir skrevet. Derfor kan slik diskusjon fort føre til at tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg