Gå til innhold

Smuglet Martin Kolberg alkohol?

Delvis

Anbefalte innlegg

Kan det være noen andre som har sett Martin Kolberg på smuglertur med mercedes i Sverige?

Postet på et annet forum:

Publisert 18 november, 2009 - 19:26 av XXXXXXX

1

Her forleden dag var jeg og min samboer en kjapp tur til Strømstad for å handle, min samboer skulle innom en kjapp tur i en butikk så jeg ble sittende i bilen sålenge og tok meg en røyk,dette var på baksiden av bygget der systembolaget bla er, der kom det en Mercedes av den mer luksuriøse utgaven og parkerte

,fin bil tenkte jeg,2 farget og nesten helt ny bil, en dame går ut av bilen og en person blir sittende igjen i bilen,jeg tenkte ikke no mer over det der og da, MEN..haha etter ca 10min så kommer min samboer ut og bak henne kommer denne damen som kom i mercedesen også med en handlevogn ifra systembolaget, og stilte seg opp ved bakluka til Mercedesen,luka ble lukket opp inneifra bilen og da ropte denne damen DU KAN VEL FOR HELSIKE HJELPE MEG Å LESSE??

Ut kom denne mannspersonen som satt i Mercedesen og begynte å stable varer (alkohol) ifra handlevogna som forøvrig var stappfull og over i bilen,jeg så bare personen bakifra akkurat da så jeg reagerte ikke noe mer over det utenom at jeg måtte le med tanke på så forbanna den damen var, jeg telte 5 kasser med sofiero sterkøl bli lempet i bilen, 5 flasker vin av ymse slag og et par flasker med whiskey eller conagc, hehe tenkte jeg,kjører dyr feit Mercedes og kjøper det billigste sterkølet dem har,jaja da vedkommende skulle sette seg inn i bilen så så jeg at den mannspersonen var selveste MARTIN KOLBERG! da våkna både jeg og min samboer og vi måtte bare le,vi kjørte ut rett etter dem og lå bak Martin Kolberg og hans kone?? hele veien ifra Strømstad og til langt etter halden kommune,vi var nemlig rimelig spente på om han skulle FORTOLLE denne mengden med alkohol eller hva, og NEI han stoppet ikke ved tollstasjonen som vi trodde,

Jeg veit at dette er vel noe de aller fleste har gjort her i Norge og jeg kan godt forstå at "vanlige"folk gjør slikt,med tanke på de sinnsyke avgiftene vi har her,MEN at selveste Martin Kolberg himself gjør slikt det fatter jeg ikke at han tør,han er jo en høyt profilert mann og hadde han blitt tatt så hadde vel det laget så mye rabalder for APene at han burde vel tatt sin hatt og gått? haha

Så min påstand er at han Martin har visst knekket i det minste deler av den berømmelige Frp-koden han var så innihampen opptatt av gitt

Mvh

xxxxxxx

%))

PS "kvota er forøvrig på kun 5liter øl pr person så de hadde med "litt" mer totalt kan man trygt si,virker som han martin og fruen er rimelig tørste ja hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen bilder. Ingen aksjon.

Sant nok. Dette er tatt ut av løse luften, og inneholder ikke et fnugg av dokumentasjon som gjør at vi kan avgjøre sannhetsgehalten i dette. Fyren burde i det minste hatt åndsnæverelse nok til å fiske fram mobilen og knipse et bilde.

Men sist jeg så Kolberg (på TV, vi omgås ikke daglig) kjørte han fortsatt denne: Link til blabla. (Beklager det, men det var det eneste stedet jeg fant et bilde.) Og der ser vi ham i kjent stil bak rattet på sin Mercedes? Nei, jeg er ingen bilekspert, men det der er da vitterligen en Volvo...

Så et udokumentert anonymt innlegg sakset fra et annet forum der det også var anonymt. Noen vil sikkert sende meg en PM nå og spørre meg hvorfor vi tillater slike innlegg i det hele tatt. Si det...

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...