Sondre Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Jeg er på utkikk etter en ny stasjonær PC, og for å si det mildt, så aner jeg ikke hva slags maskin jeg skal se etter som passer meg. Jeg bruker for det meste PC til å surfe online. Facebook, Diskusjon, YouTube, VG... you name it. Jeg tilbringer også noen timer i uken med CS 1.6, et spill som ikke krever spesielt mye av maskinen, men det hadde vært fint om det kjørte smooth selv om jeg ikke skal ha noe form heavy gamer-maskin. Det går også mye i film og musikk, og kanskje litt Photoshop inniblandt. Noen som har noen fine forslag? Jeg fant noe på Komplett som jeg synes ser ganske bra ut: HP Pavilion m9860sc. PS! Windows 7 er et megapluss! Endret 18. november 2009 av Sondre Lenke til kommentar
MST Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) http://lastopp.no/filer2/1145f3bfe10e20a5a...80acf98682c.bmp Det er ett oppsett jeg kommer til å bestille, jeg har samme bruk av pc'n som deg, men ikke noe cs:p Du kan jo fjerne monteringa og legge inn ett billigere kabinett og kjøpe skjermkort.. 5800,- for det der hos netshop Endret 18. november 2009 av MST Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Ser ikke så værst ut det der. Takk for forslaget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå