Gå til innhold

Erstatter for HTC Hero

delphinen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nå hatt HTC Hero i få måneder, men trenger likevel en ny telefon. Jeg har funnet ut at jeg trenger et fysisk tastatur. Jeg får ikke helt dreisen på skjermtastatur. Jeg hadde en HTC Touch Pro før Hero som jeg ikke helt fant frem på, men vurderer nå likevel HTC Touch Pro 2. Er den blitt mye bedre sammenliknet med sin forgjenger (med tanke på brukervenlighet)?

Spørsmålet er altså enkelt å greit, hvilken telefon burde jeg kjøpe?

Jeg er glad for alle innspill og meninger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukervennligheten til HTC Touch Pro2 er vel nesten på det samme nivået som den forrige modellen. Et par forbedringer her og der, and thats it. (software-messig)

Jeg har dessverre ikke noen anbefalinger på andre mobiler, men andre kommer sikkert med noen gode forslag :)

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar

Jeg ville vel kanskje vurdert å vente på Motorola Milestone. Jeg har etter veldig lang tid kommet fram til at det er den jeg vil ha. Har vurdert Omnia II, Omnia Pro, Touch Pro 2, Hero, Leo, Tg01 og har nå kommet fram til Milestone er det som passer meg best. Har ikke hatt fysisk keyboard på over 2 år, men synes at det det er litt greiere når man skal skrive meldinger. Vurder ihvertfall Motorola Milestone.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett etter litt selv. De jeg har funnet er:

* Samsung Omnia Pro

* Sony Ericsson Xperia X1 og X2, hva er forskjell?

* Nokia N97 og N900, hva er forskjell?

Er det noen her som kan være aktuell, eventuelt noen andre?

Endret av delphinen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...