delphinen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei. Jeg har nå hatt HTC Hero i få måneder, men trenger likevel en ny telefon. Jeg har funnet ut at jeg trenger et fysisk tastatur. Jeg får ikke helt dreisen på skjermtastatur. Jeg hadde en HTC Touch Pro før Hero som jeg ikke helt fant frem på, men vurderer nå likevel HTC Touch Pro 2. Er den blitt mye bedre sammenliknet med sin forgjenger (med tanke på brukervenlighet)? Spørsmålet er altså enkelt å greit, hvilken telefon burde jeg kjøpe? Jeg er glad for alle innspill og meninger! Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Brukervennligheten til HTC Touch Pro2 er vel nesten på det samme nivået som den forrige modellen. Et par forbedringer her og der, and thats it. (software-messig) Jeg har dessverre ikke noen anbefalinger på andre mobiler, men andre kommer sikkert med noen gode forslag Endret 18. november 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
delphinen Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Ok, da tror jeg at jeg står over den. Men jeg kan jo se på den. Er det noen andre forslag da? Endret 18. november 2009 av delphinen Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg ville vel kanskje vurdert å vente på Motorola Milestone. Jeg har etter veldig lang tid kommet fram til at det er den jeg vil ha. Har vurdert Omnia II, Omnia Pro, Touch Pro 2, Hero, Leo, Tg01 og har nå kommet fram til Milestone er det som passer meg best. Har ikke hatt fysisk keyboard på over 2 år, men synes at det det er litt greiere når man skal skrive meldinger. Vurder ihvertfall Motorola Milestone. Lenke til kommentar
delphinen Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Det kan jeg gjøre. Men ser helst at jeg får telefon innen noen dager siden jeg bruker den ganske mye. Da får jeg heller vurdere Motorola Milestone når den kommer. Men takk for forslag. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hva mer enn fysisk tastatur trenger du? Skal det være qwerty-tastatur eller kan det være vanlig nummerisk tastatur? Touchskjerm i tillegg? Ser HTC Touch Pro er nevnt, er det samme layouten som den har du er på utkikk etter? Er pris en faktor? Lenke til kommentar
delphinen Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Det er noe ala HTC Touch Pro jeg er ute etter. Pris har ikke noe å si. Endret 18. november 2009 av delphinen Lenke til kommentar
delphinen Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Nå har jeg sett etter litt selv. De jeg har funnet er: * Samsung Omnia Pro * Sony Ericsson Xperia X1 og X2, hva er forskjell? * Nokia N97 og N900, hva er forskjell? Er det noen her som kan være aktuell, eventuelt noen andre? Endret 19. november 2009 av delphinen Lenke til kommentar
program Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hvis du ikke liker HTC Tocuh Pro så tror jeg ikke du vil like Xperia heller. N97 er etter min mening verre. N900 kan være spennende. Men siden du sliter litt med å finne riktig telefon burde du kanskje dra i en butikk å se litt på de forskjellige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå