JeanDietrich Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det korte svaret på trådstarters spørsmål: De uoppnåelige. Hun er pen, er utstyrt med intelligens og evne til å reflektere, har en humor som er lik min, har et varmende smil, har interesser utover sminke og klær, og så videre. Det er ikke meg du sikter til, vel? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg faller jo for en bra personlighet, utseende er ikke så viktig, men har jo noe å si. Dette er mine "krav" til en nær perfekt jente. Hun må ha disse tingene: - En normal kropp. (Kan ikke fordra syltynne jenter.) - Selvstendig meninger. - Tøff (ikke ei filledokke som tror hun må være svak for å være jente.) - Bra sans for humor - Ikke bruke en masse sminke (litt er jo selvfølgelig ok, men det finnes ærlig talt grenser.) - Kan kle seg litt anstendig (Med anstendig mener jeg ikke burkha, men hun trenger ikke nødvendigvis kle seg som en hore for å gå på byen. Dette utelukker jo med en gang minst halvparten av norges kvinnelige befolkning). - Pen hals. (Ikke for tynn, ikke for tykk og god hud). - Fine, rette tenner. - Pene øyne. (mao ikke brune) - Mørkt hår - og sist men ikke minst må hun være MENTALT STABIL! Ikke ha humørsvingninger ol hele forbanna tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå