SaitekQ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 -Andre må synast at ho er fin Jeg ser poenget hans. Det er jo alltid koselig å kunne vite at andre syntes dama di er flott, og at de misunner deg. Men å mene at andre må syntes henne er fin syntes jeg er galt. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det korte svaret på trådstarters spørsmål: De uoppnåelige. Hun er pen, er utstyrt med intelligens og evne til å reflektere, har en humor som er lik min, har et varmende smil, har interesser utover sminke og klær, og så videre. Endret 24. november 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det korte svaret på trådstarters spørsmål: De uoppnåelige. Hun er pen, er utstyrt med intelligens og evne til å reflektere, har en humor som er lik min, har et varmende smil, har interesser utover sminke og klær, og så videre. Fantastisk post egentlig. "Det korte svaret på trådstarters spørsmål: De uoppnåelige." 6/6 setning. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Enig, den jenta som du ikke kan få. Lenke til kommentar
793 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Den jenta bare jeg kan få. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det kan du aldri vite sikkert. Lenke til kommentar
793 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Og man kan heller ikke vite hvilke jenter som er uoppnåelige. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det erfarer man fort. Men når sant skal sies, så er det mye man aldri kan vite. Endret 24. november 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
793 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Da velger jeg å ty til den samme grunnløse argrumentasjonen. Red.: Men når sant skal sies, så er det mye man aldri kan vite. Rektig. Endret 24. november 2009 av 793 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Selvironi, søtt ansikt, slank kropp, fint hår, lite dominerende, lite mas, glad i sex og flink til å sminke seg, pynte seg, kle seg fint og oppføre seg pent. En jente som vet hvordan man oppfører seg blant folk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Selvironi, søtt ansikt, slank kropp, fint hår, lite dominerende, lite mas, glad i sex og flink til å sminke seg, pynte seg, kle seg fint og oppføre seg pent. En jente som vet hvordan man oppfører seg blant folk. +1 vil legge til at hun må være leken - på alle mulige måter. Ikke noe se-på-TV 24/7-opplegg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 - Personlighet! - Ansikt - Sånn ca. like interesser - Lett å snakke med Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 - Først og fremst personlighet (som de fleste i tråden ) - Må kunne snakke om alt, og ikke skjule/være redd for å si noe. - Enda en ting som går igjen i tråden; Ansikt. Søte øyner og/ellersøtt smil som fanger blikk. - Må kunne være sosial. - Ikke tenke negativt om folk eller kritikk. - Fine kurver. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Snill Empatisk Glad i dyr Søtt ansikt Noe samme type humor som meg Sier det hun mener og står for det. Udmyk Litt sjenert (men ikke mye) En som ikke har imot å holde seg hjemme i helgen Liker å reise Tar var på kroppen sin, ikke stapper altmulig i seg Er seg selv. Hun må være rar ;P eller ikke en slik A4 jente men ha litt særpreg Edit: Redigerte litt av lista mi ^^ Endret 24. november 2009 av Léon_ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 den jeg komme veldig godt overens med Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Var jo ikke så strenge krav dette her. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 -Hun må ikke være rund som en kule. -Hun må kle seg feminint. -Hun må være positiv og ikke dum som et brød. Alle vilkår må oppfylles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har kun to absolutte krav og det er at hun må være intelligent og ærlig. Gjerne langt smartere enn meg. Det er de eneste tingene som 100% er dealbreakers. Jeg synes de fleste mennesker er relativt uinteressante i store mengder, med unntak av de som kan lære meg noe. Dorian for eksempel. Andre ting er: Høyde Kreativitet Et fritt sinn Lavmælt Selvrespekt Kunnskapssøkende Velartikulert Jeg synes utrolig mange jenter er pene og mener klisjèen "det indre teller mest" er fullstendig korrekt. Derfor er utseende ikke noe jeg har i fokus. Det sier seg selv at vi må matche og hvis hun matcher meg er hun digg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) -Pen -Bra kropp -Digg å ta på -Smart, sosialt og skole -Lav(maks 1.70) -Sosial, men ikke "ååå det er helg, nå MÅ vi *sett inn random sosial greie*. Det må også gå ann å ta det rolig bare vi to. -Ikke den som alltid skal rope høyest og ha oppmerksomhet -Tolerant -Tolerant(ja, må nevnes to ganger, jeg sier og gjøre mye rart) -Morbid -Glad i musikk -Litt nerdete -God oppdragelse, høflig, osv. -Forståelsesfull -Ærlig -God humor -Selvironi -Velkledd -Feminin <- veldig viktig, guttejenter er no go -Generelt søt -Trives med meg og alle mine forfyllede nikotinpåfunn Hva jeg kommer på atm. edit: og ja, alt dette må klikke. Om ikke er det adjø etter relativt kort tid. Endret 24. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 ei som ikke bruker mye sminke, men fortsatt har et pent ansikt. Inteligens hun må helst ikke være så bred men ikke for tynn heller Humor personlighet selvironi Søtt ansikt Selvtillit Ærlig Utstråling Humor Snill vennlige pent smil vakre øyne husmor typen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå