Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Faller nok for slike jenter: De som har humor. Er åpen med meg. Søt i mitt øye. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 jenter som jeg kan putte halsbånd på og være mitt kjæledyr Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Jenter som er ærlige og ikke idioter, jenter som forstår meningene mine og respekterer de, samt gidder å bry seg om meg. Ikke noen overlegene bitches. De bør være intelligent og ikke så altfor rare, altså ingen wierdos. Endret 21. november 2009 av iNeo Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Et tiltrekkende utseende kan spille en viktig rolle når det gjelder å fange oppmerksomheten min, det vil jeg ikke nekte for, men det er heller ikke nok til at jeg skal kunne bli forelsket. For å kunne bli forelsket så må jeg kunne føre en god samtale med jenta, hun burde ha egne, klare meninger, og god humor. Jeg blir ordentlig uvel av ignorante jenter uten evnen til å tenke selv; noe som for øvrig gjelder det mannlige kjønn óg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Taper_* Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har høye men enkle krav. - Hun må være populær - Hun må være nogenlunde pen - Hun må lure meg til å tro at hun liker meg for en liten stund. Holder hun masken innen en viss periode er jeg fortapt i ett til to år. Og ja; du tippet riktig. Jeg går på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Jeg er kresen, veldig kresen. -Lita og søt. -Slank. -Bra kropp. -Feminin. -Pent ansikt. -Pent hår, gjerne litt scene stil. -Pene sexy klær. -God personlighet såklart, veldig viktig. -Gjerne litt scene/emostil. Men såklart, denne jenta trenger ikke alle disse punktene, er bare slike jenter jeg liker veldig godt. Hadde forresten en slik jente, min første ordentlige kjærlighet, men ble slutt for omkring 1,5 til 2 måneder siden, sliter fortsatt. Endret 24. november 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Pent ansikt, bra kropp. Satser ikke på noe som skal holde uansett. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Søte, unormale jenter. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 unormale? utdyp Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Skiller seg ut av mengden på en særegen, ikke negativ, måte. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg forelsker meg i smarte jenter, som ser naturlig ut, har en slank og fin kropp, god humor og som ikke tror de er kulere enn de er! Jeg har høye men enkle krav. - Hun må være populær - Hun må være nogenlunde pen - Hun må lure meg til å tro at hun liker meg for en liten stund. Holder hun masken innen en viss periode er jeg fortapt i ett til to år. Og ja; du tippet riktig. Jeg går på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ei som er: - Forholdsvis lav. (160-175) - Søt. - Forståelsesfull. - Humoristisk. - Åpen. - Intelligent. - Ikke for tynn og ikke for tykk. - Selvironisk. Hun bør også ha: - Egne meninger. - God personlighet. - Fine hofter, så hun kan føde hvertfall 15 barn. (Neida.) Kommer ikke på noe mer akkurat nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ei som er:- Forholdsvis lav. (160-175) - Søt. - Forståelsesfull. - Humoristisk. - Åpen. - Intelligent. - Ikke for tynn og ikke for tykk. - Selvironisk. Hun bør også ha: - Egne meninger. - God personlighet. - Fine hofter, så hun kan føde hvertfall 15 barn. (Neida.) Kommer ikke på noe mer akkurat nå. Det var faktisk en fin oppsummering for meg selv forresten Mer enig i den, enn den jeg skrev ned x) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 - Fine hofter, så hun kan føde hvertfall 15 barn. (Neida.) Bare for å drepe en myte mange av dere gutta tydeligvis tror på: hofter har ingenting med hvorvidt det er lettere for en kvinne å føde eller ikke. Det er bekkenet det kommer an på, ikke hoftene. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) sniip Bare for å svare på noe jeg allerede vet: Ok. Endret 22. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vet ikke. Har ikke vært forelsket på mange år. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Samme her. Har ikkje vore forelska på 6 år (er 23). Men om eg skulle bli det igjen, så er lista slik: -Må vera fin (eg er ganske kresen) -Andre må synast at ho er fin -Ho må ikkje vera ei hore -Ho bør ikkje vera blond -Ho skal under inga omstende vera frå austlandet -Høgare utdanning er eit minimum -Ho skal ikkje ha pult alle i telefonkatalogen -Ho skal vera kjekk og grei og alt det der -Ikkje over 173 høg -Ingen silikontits -Velkledd, rein og fin etc. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 -Andre må synast at ho er fin Lenke til kommentar
793 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) -Andre må synast at ho er fin Kanskje 'Frigata' heter Andre? Endret 24. november 2009 av 793 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå