TheNarsissist Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Etter 3 år med shittboxen min, dro jeg på gamestop og solgte den og alle spilla mine. Brukte alle penga jeg fikk for det pluss endel til og kjøopte meg Slim! Med Shift og Mirror Edge i pakka. Kjøpte også Call Of duty. ER SÅ HAPPY. PS3 er så digg ,skjønner ikke hvorfor folk klager over kontrollene. Xbox fanboys kan holde seg unna, så kan vi PS3 folk hylle Ps3 og synge Halleluja! Halleluja! Kan noen foresten si hvor demoene er? Kan ikke finne dem noen sted i storen. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg finner demoene under "alle" eller noe sånt i psn store. Det kan hende du må trykke på det du vil ha for å finne ut om det er en demo. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Halleluja! Halleluja! Endret 18. november 2009 av Burny Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Grattis! Syns begge konsollene er like gode je Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå