ceca Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 OK. Jeg har kjøpt en bærbar pc, og lurer på en del som er innstallert på den. MyWinLoc..kommer opp hele tiden at må registreres. Hva er dette? Og trenger jeg det? Inne på programmer - avinnstallere eller endre kommer det opp en lang liste. trengs alt dette? Bl.a. - Agatha Christie Peril at End House Alice Greenfinger Alien shooter Bookworm Adventures Broadcom Gigabit Integrate Controller C:/ Files/Acer GameZone/GameConsole Cake Mania Chiken Invaders 2 CyberLink PowerDirector Dream Day First Home eSobi v2 Galapago Go-Go Gourmet Google desktop Google desktop for internet explorer Hereos of Hellas JMicron Flash Media Controller Driver Launch Manager Magic Farm Magic Match Adventures Mystery Solitaire - Secret Island Mysthic Mahjong MyWinLocker Orion Putt Mania The Rise of Atlantis Tiks Texas Hold Em Womens Murder Club Er en del acer , windows backup, microsoft,abdobe. Dette regner jeg med at en må ha, men det andre ser mye ut som spill..? Noen som vet? Vil ikke fjerne noe som trengs, men vil heller ikke ha ting som ikke jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå