stilongz Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Start PC i sikkermodus med nettverk. Da vil ikke programmer med virus og malware starte opp.Se om det går bedre da. Joda, har prøvd å starte opp i sikkermodus. Funker fint om dette er det første jeg gjør om mårran. Uansett blir pc'en treig etter en stund, før den låser seg helt. Da er den sjelden brukanes før over natta igjen :-/ DU har vel ikke tilfeldigvis vært å satt noe Proxy instillinger? Dette kan føre til at du ikke får surfet på nett. Ikke som jeg vet. Uansett har jeg formatert pc'n 2 ganger etter problemene oppstod. Uten at det hjalp nevneverdig.. :-/ Har vært borti lignende før, da var det Panda antivirus som hadde stengt av nettleseren. Du burde gå inn i antivirusprogrammet ditt og ta en titt. Har aldri brukt Panda antivirus. Uansett har jeg sjekket AVG, som jeg bruker. Lite som tyder på at det er nettopp det programmet som kødder med meg her Takk for tips uansett! Så.. fortsatt funker altså ikke pc'n som den skal. Har kjørt CC Cleaner, Spyware-scans, virus-scans, formatert. Skjønner liksom ikke hva som kan være galt Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 har du kjørt noen HW tester? siden problemet ditt ikke går vekk etter reinstallasjon kan det jo virke som problemet ditt kan ligge i HWen... enten det eller så installerer du noe som ikke maskinen din takler... vær gang du har reinstallart Lenke til kommentar
stilongz Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 har du kjørt noen HW tester?siden problemet ditt ikke går vekk etter reinstallasjon kan det jo virke som problemet ditt kan ligge i HWen... enten det eller så installerer du noe som ikke maskinen din takler... vær gang du har reinstallart Har ikke kjørt noen HW-tester enda. Har du forslag, siden jeg ikke har vært borti sånt før? Tenkte på det med installasjon selv, så etter siste formatering installerte jeg ingenting, bortsett fra drivere til nettverkskort, sånn at jeg kom på nett.. Fikk samme problemet likevel Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 jeg bruker spinrite på harddiskene vis jeg tror de har feil. stort sett det jeg bruker. regner med du kan finne noen artikler om hvordan du år frem på hw.no Lenke til kommentar
stilongz Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 jeg bruker spinrite på harddiskene vis jeg tror de har feil. stort sett det jeg bruker. regner med du kan finne noen artikler om hvordan du år frem på hw.no Suverent. Skal sjekke det ut Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 98% sikkerhet at det er en form for brannmur.. Prøv å start pc'en i sikkermodus med nettverk, fungerer det da? Har du testet pc'en på et annet nett? Jeg har vært borti mange firewalls som ikke vil slette seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå