Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer meg ikke på nett med nettleseren

Anbefalte innlegg

Plutselig idag kom jeg ikke på nett. Det rare er at nettverkskortet finner routern, og kobler seg på den, men jeg klarer ikke åpne web-browseren. Det som er enda merkeligere er at jeg får brukt programmer som IKKE åpnes via browseren, som f.eks skype og pokerstars som ligger på skrivebordet.

Noen forslag til hvordan jeg kan komme meg tilbake på nett?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
får du ikke åpnet surfeprogrammet ditt eller får du ikke opp noe når du surfer?

Får åpna både Mozilla og Internet Explorer), men får beskjed om at "siden kan ikke vises", altså jeg får ikke surfet :-/

Endret av stilongz
Lenke til kommentar

Åkey.. jeg bestemte meg for å formatere pc'n, satte inn Windows cd'n jeg har liggende. Kom inn i oppstartsmenyen, der jeg fikk valget mellom å "prøve å reparere gjeldende installasjon" eller "installere Windows på nytt". Hoppa dermed på reparere-muligheten, og etter 40 min me "reparering" funka plutselig pc'n som før, med alle programmene jeg hadde.

OG jeg kommer plutselig på nett igjen, MEN alt går veeeeldig treigt! Skal prøve litt restarts, avinstallering av programmer osv, så skal jeg oppdatere her også. Men noen som har hadd lignende problemer?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ca en gang per dag etter forrige post har jeg starta opp pc'n, latt den holde på med sitt, men etter ca 1 1/2 time i bruk, blir den plutselig veldig treg, før alt plutselig låser seg. Dette gjentar seg hver dag.

Om jeg prøver å restarte med en gang etter låsing, står den bare i windows-oppstart og loader uendelig. Har rensa alle deler for støv og smuss, og viftene fungerer som de skal.

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...