Gjest the talk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Har komt så langt at berøring og kyssing er unnagjort. Men må kanskje få gjort unna the talk, evt hva som skjer videre, forklare følelser etc. får å få noe gang i sakene. Hvordan bør jeg gå fram ? Tenker noe ala neste gang vi treffes: Jeg er gla i deg, og vil ta dette videre. Hva med deg?" Svar fra jenter hadde vært supert, om hvordan dere hadde reagert/hvordan dere vil ha oss menn til å framstille det. Er ute etter et forhold og jenta er superkul og søt =) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke brett ut alle følelsene dine for henne...Har gjort det der før selv og det er hvertfall en ting jeg har merket meg som fy-fy. Det kommer jo selvsagt an på hvor mye dere henger sammen og sånne ting, men det beste er å bare la alt gå sin naturlige gang. For mye prat gjør hele opplegget weird i mine øyne... Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Som han over^ Det tar vekk spenningen fra hele greia. La det gå litt tid først Np rush Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ingen plan å brette ut alle følelsene mine, vil egentlig bare hinte om at jeg vil mer enn bare flørting Lenke til kommentar
Sarasystem Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 ikke vær for : Åh , du er så fantastisk ! Jeg vil at vi skal føre dette vidre ! Vær litt mer spontan når du skal fortelle henne det ! Og for all del , ikke tekst det ! Du burde si det face to face , når det er bare dere to . Spør henne hva hun føler , osv :-) Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det er bare å fortsette å flørte, og fortsette til praten kommer av seg selv. Hos meg har det alltid blitt til at praten har dukket opp når vi har oppført oss som om vi skulle vært sammen. F.eks. ved at en venn eller venninne har spurt en av oss om vi faktisk var sammen, og det har blitt nevnt i en samtale mellom oss to senere. Ingen vits å rushe the talk. La den dukke opp av seg selv. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 "på tide vi blir enige om en jubileumsdato, snart?" "Næh, skal vi like godt kalle oss kjærester?" "Vil du være kjæresten min?" Er ikke så fryktelig vanskelig.. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Eller så lar du bare forholdet gå sin gang og dere blir automatisk "sammen" Så etterhvert vil det komme naturlig å svare "ja" når noen spør dere. Det er bare å ta det rolig i starten uten å brette ut om hvor mye du elsker henne og alt det der. Jeg og min nåværende brukte ca et halvt år på å si at vi elsker hverandre ordentlig, og da visste begge at det virkelig gjaldt og at man ikke bare ble revet med i øyeblikket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå