Gå til innhold

[Løst]Får ikke kontroll til ny xbox og coneckte

Berniy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hold connect knappen på selve konsollen inne i ca. 3 sekunder (liten vit knapp)

Samtidig eller tett etter så holder du inne connect knappen på håndkontrollen inne ca 3 sekunder.

Om du fortsatt har problem, prøv å bytte batterier

lykke til!

Nå har jeg byttet batterier og den vil fortsatt ikke connecte, du mener den lille knpen under memory slottene? Den grønne sirklen bare går rundt og rundt uten at den connecter i det hele tatt. Hva er galt?

Lenke til kommentar
Du må i tillegg holde innen connect knappen på controllen tror jeg.

da har jeg prøvd det, det funker ikke.

Holder inne connect knappen på kontrollen og trykket på den på xboxen først, men ingen reaksjon.

Endret av berniy
Lenke til kommentar
Hold inne connect-knappen på kontrolleren i 3 sek. Snurrer det et grønt lys rundt X-knappen?

Hold inne connect-knappen på konsollen i 3 sek. Snurrer det et grønt lys rundt power-knapppen?

det blinker på kontrollen den vil ikke snure rundt, ja den snurer rundt på xboxen

Lenke til kommentar

Det skal snurre rundt på begge to for at de skal synce. Da må du sjekke hva som er galt med kontrolleren siden den ikke vil snurre rundt på lysene sine. Hvis batteriene er nye kan det hende at noe er galt med den? Jeg testet nettopp her og lysene snurrer som bare det straks jeg holder inne sync-knappen i tre sekund.

Lenke til kommentar
Det skal snurre rundt på begge to for at de skal synce. Da må du sjekke hva som er galt med kontrolleren siden den ikke vil snurre rundt på lysene sine. Hvis batteriene er nye kan det hende at noe er galt med den? Jeg testet nettopp her og lysene snurrer som bare det straks jeg holder inne sync-knappen i tre sekund.

den er helt ny, den modern warfare utgaven, kan hende det har noe med det og gjøre

Lenke til kommentar
For ordens skyld, det er denne knappen du skal holde inne i 3 sekunder:

J9DrvVeJutxNrWL.jpg

Takker, den skrudde seg på nå, men en ting til, jeg lagde en offline profil når jeg da kjøper den trådløse netveis adaptern kan jeg da få den første gratise månden med live da?

Lenke til kommentar
For ordens skyld, det er denne knappen du skal holde inne i 3 sekunder:

J9DrvVeJutxNrWL.jpg

Takker, den skrudde seg på nå, men en ting til, jeg lagde en offline profil når jeg da kjøper den trådløse netveis adaptern kan jeg da få den første gratise månden med live da?

Ja, hvis du velger å ikke kjøpe Xbox Live Gold, men velger Silver, vil det komme opp et valg om å bruke 1 måneds gratis gold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...