TheCatIsALie Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Blir neppe noen DLC-er her. Får heller se frem til AC3, noe jeg gjør. Jeg håper virkelig det blir mer action utenfor animusen i det.. Helt greit, gøy å løpe rundt i gamledager, men savner mer real-time action også.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Da bør de gi desmond et lite stilskifte, for hvis han skal løpe rundt i den hettegenseren så blir det en stor nedtur. Ser for meg coveret til AC3 med Desmond i en kjip positur med hettegenseren og en liten stav som våpen... Endret 8. februar 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå fikk jo han Assassin-skillz via "the bleeding effect", så jeg tror det blir langt mer variert i 3'ern. Men er uansett enig i at det var litt for lite som skjedde utenom Animusen i 2'ern. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg syntes det bare ble som en skikkelig demper på spillet når vi ble tvunget til å leke detektiv som Desmond i eneren, så jeg er glad for at det var lite av det i toeren. Dessuten ladet de nok opp til treeren, som mest sannsynlig vil ha masse Desmond-tid. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Mine innlegg http://www.youtube.com/watch?v=CIVRXzh9crk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Haha, ja eg lo faktisk ganske godt når eg såg den scenen der i spillet (dog med orginal VC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå