spitfire92 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Du snakket vel med Leonardo først? Gjorde det ja, jeg står innesperret med sju stk som jeg ikke kan prate med å et kart som jeg skal gjøre komplett, å det er komplett.. Har ikke peiling på hvordan jeg kommer meg videre.. Lenke til kommentar
spitfire92 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Du får vel sende mail til Ubisoft da... Må vel det, det her finner jeg meg ikke i Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du får vel sende mail til Ubisoft da... Må vel det, det her finner jeg meg ikke i Er du 100% sikker på at du har vridd alle arkene riktig vei? Det var ikke akkurat lett å tyde de røde, lysende og halvgjennomsiktige strekene. Jeg tok ikke lang tid, men det tok noen minutter ekstra å vri enkelte av sidene et par ganger før jeg hadde det 100%. Dobbelsjekk og trippelsjekk, få andre øyne til å ta en titt på det for deg. Jeg tror mer det er brukerfeil enn spillfeil det sier jeg ikke for å fornærme. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det kommer DLC til Assassin's creed 2 =D http://www.gametrailers.com/news/assassin-...eed-ii-dlc/1616 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Synes det er ille at de legger disse memery blockene i en dlc. Burde vært en del av spillet fra starten av. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fikk sjansen til å spille det hos en kompis da jeg hverken har 360 eller PS3. Det er så sinnsykt bra! Runna eneren på både pc pg 360 og har vært frelst på AC siden! Og 2eren innfrir til de grader! Glem alt anna. Assassins Creed 2 rocks! Synd PC versjonen lar vente på seg... komplett har den ubekrefta 19 feb! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har nå runda spillet 100 %, trodde jeg, men ser at det er 4 hemmlige steder som jeg ikke har klart. hva slags hemmlige steder er dette? Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tror det er hemmelige steder i Assassins Tombene Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, det jeg tenkte også, men jeg mangler de fire siste. Så lurer på om det noen veit i hvilkne steder de sste fire er. Eller om det er noen nettsider som viser dette. Litt irriterende med tanke på at det er det siste før jeg har 100% synkronysering Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det kan ikke være de ekstra limited edition stedene da? vet i allefall at det er 3 sånne tombs, også kan du kjøpe 1 tomb for gamerscore på Uplay. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jo, så noe om det nå, er to temlar lairs i black edition, og så har vi den familie krypten som man kjøper seg i uplay, noe som ikke bør være et problem med 1000 i gs men noen ide om den sist? Og vil det ikke være mulig for meg å få 110 % i synkronisering pga dette? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jo, så noe om det nå, er to temlar lairs i black edition, og så har vi den familie krypten som man kjøper seg i uplay, noe som ikke bør være et problem med 1000 i gs men noen ide om den sist? Og vil det ikke være mulig for meg å få 110 % i synkronisering pga dette? Det er 3 templar lairs i black edition, og den siste er familie krypten. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 danke, så det nå etter litt googling og lesing på assassinscreed.wiki.com Men jeg vil altså ikke ha muligheten til å få 100% hvis jeg ikke skaffer meg black editon? Leste et sted på et annet forum at det var mulig disse skulle komme på dlcene som kommer. Veit du noe om det eller? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Heihei =) Ble just ferdig med AC 10 desember og fikk AC2 i går. Med eneren ble jeg ganske lei til slutt og var bare veldig, veldig glad for å bli ferdig. Men etter 6-7 timer i AC2 vil jeg det ikke skal ta slutt. Fantastisk spill så langt! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Faen, nå samlet jeg alle skattekistene i AC2, og fikk ingen belønning eller noe trofé. Skuffende. Skal jeg gidde å samle alle fjæra da? Aner jo ikke hvor dem er, må man ha dem for å få platinum troféet? Har 58/100 stk. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Faen, nå samlet jeg alle skattekistene i AC2, og fikk ingen belønning eller noe trofé. Skuffende. Skal jeg gidde å samle alle fjæra da? Aner jo ikke hvor dem er, må man ha dem for å få platinum troféet? Har 58/100 stk. http://www.gamesradar.com/f/assassins-cree...118131317820094 jeg brukte den nettsiden der. står godt forklart og det er video hvis du ikke finner fjerene. Antar du trenger dem for å få Troféet men vet ikke forjeg ha det på xbox. Uansett får du jo premie for å samle alle fjerene, du får en klubbe for 50 og en kappe for 100. Men når du sier skattekistene, mener du de vanlige med penger? eller det som har sånn Seal på seg? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Faen, nå samlet jeg alle skattekistene i AC2, og fikk ingen belønning eller noe trofé. Skuffende. Skal jeg gidde å samle alle fjæra da? Aner jo ikke hvor dem er, må man ha dem for å få platinum troféet? Har 58/100 stk. PÅ Xbox får du en achievment for å samle alle fjærene så regner med at du trenger å samle alle på PS3 også. Du får også som sagt en klubbe på 50 og autitore kappen når du har samle alle. Denne kappen trenger du for en achievment/thropie også. Gjorde det samme som deg å fant alle skatteskistene, fjær osv. men har likevel bare 97%. mangler 3 gravkabre som bare er på black edition Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har da funnet alle seks gravkammerne. Jeg kjøpte en klubbe av smeden liksom, men har ikke fått noe spesiell klubbe etter 50 fjær. Derimot fikk jeg en haug med poeng i Uplay og kjøpte et kart og noen ekstra kniver. Skjønner ikke helt greia med Uplay, ingenting funker der. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 En ting som irriterer meg i AC2 er at det ikke 'Restart' er et alternativ. Spesiellt på oppdragene der man har tid, og viss man da vil starte på nytt må man jo vente til tiden går ut, eller 'quite' og gå inn på spillet på nytt. Men digger spillet ellers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå