Gå til innhold

Førsteinntrykk fra Assassin's Creed 2


slimtrophy6345

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får vel sende mail til Ubisoft da...

Må vel det, det her finner jeg meg ikke i :p

 

Er du 100% sikker på at du har vridd alle arkene riktig vei? Det var ikke akkurat lett å tyde de røde, lysende og halvgjennomsiktige strekene. Jeg tok ikke lang tid, men det tok noen minutter ekstra å vri enkelte av sidene et par ganger før jeg hadde det 100%. Dobbelsjekk og trippelsjekk, få andre øyne til å ta en titt på det for deg. Jeg tror mer det er brukerfeil enn spillfeil :) det sier jeg ikke for å fornærme.

Lenke til kommentar
Jo, så noe om det nå, er to temlar lairs i black edition, og så har vi den familie krypten som man kjøper seg i uplay, noe som ikke bør være et problem med 1000 i gs :p men noen ide om den sist? Og vil det ikke være mulig for meg å få 110 % i synkronisering pga dette?

Det er 3 templar lairs i black edition, og den siste er familie krypten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Faen, nå samlet jeg alle skattekistene i AC2, og fikk ingen belønning eller noe trofé. Skuffende. Skal jeg gidde å samle alle fjæra da? Aner jo ikke hvor dem er, må man ha dem for å få platinum troféet? Har 58/100 stk.

http://www.gamesradar.com/f/assassins-cree...118131317820094

 

jeg brukte den nettsiden der. står godt forklart og det er video hvis du ikke finner fjerene. Antar du trenger dem for å få Troféet men vet ikke forjeg ha det på xbox. Uansett får du jo premie for å samle alle fjerene, du får en klubbe for 50 og en kappe for 100. Men når du sier skattekistene, mener du de vanlige med penger? eller det som har sånn Seal på seg?

Lenke til kommentar
Faen, nå samlet jeg alle skattekistene i AC2, og fikk ingen belønning eller noe trofé. Skuffende. Skal jeg gidde å samle alle fjæra da? Aner jo ikke hvor dem er, må man ha dem for å få platinum troféet? Har 58/100 stk.

 

PÅ Xbox får du en achievment for å samle alle fjærene så regner med at du trenger å samle alle på PS3 også. Du får også som sagt en klubbe på 50 og autitore kappen når du har samle alle. Denne kappen trenger du for en achievment/thropie også. Gjorde det samme som deg å fant alle skatteskistene, fjær osv. men har likevel bare 97%. mangler 3 gravkabre som bare er på black edition :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...